Bumpalump
Tym chlapamien z korka oleju to sobie tak bardzo glowy nie zawracaj - to sa stare zabobony albo jakies internetowe porady. Kazdy silnik spalinowy ma przedmuchy na wolnych obrotach (tylko roznie jest rozwiazane odpowietrzanie komory silnikowej), postaw czlowieka za kolkiem i niech zwiekszy obroty do 1.5k rpm i juz przedmuchow prawie nie bedziesz mial.
Typowe usterki w corsie C:
-przecieki z podszybia do wnetrza kabiny
-przecieki z podszybia do puchy z BCMem
-wyciagniety lancuch (slychac go przez 5-10s po uruchomieniu silnika po np 2-3h postoju)
-awarje polanczen drivera przepustnicy w sterowniku (dwa rodzaje stera)
-cieknacy czujnik cisnienia oleju (zalewa sie najpeirw front silnika, nastpenie olej zapiernicza wiazka silnikowa do sterownika i pozniej idzie np do sond - bledy w sterowniku)
-skrec kolami max/prawo max/lewo, zrob ze dwa kola z uchylona szyba, czasami slychac zuzyty mechanizm roznicowy albo przeguby
-blad na sygnal z obydwu sond lambda --> brak podparcia masy z strony sterownika
-przeplywka (dosyc droga, nie polecam zamiennikow)
Corsa D
-awarie zawartosci eepromu w BCM - reset i programowanie PINem ratuje sprawe
-wycieki z czujnika cisnienia oleju j/w
-problemy z masa do sond lambda j/w
Dodatkowe wycieki/pocenie sie oleju tu i tam.
Tym chlapamien z korka oleju to sobie tak bardzo glowy nie zawracaj - to sa stare zabobony albo jakies internetowe porady. Kazdy silnik spalinowy ma przedmuchy na wolnych obrotach (tylko roznie jest rozwiazane odpowietrzanie komory silnikowej), postaw czlowieka za kolkiem i niech zwiekszy obroty do 1.5k rpm i juz przedmuchow prawie nie bedziesz mial.
Typowe usterki w corsie C:
-przecieki z podszybia do wnetrza kabiny
-przecieki z podszybia do puchy z BCMem
-wyciagniety lancuch (slychac go przez 5-10s po uruchomieniu silnika po np 2-3h postoju)
-awarje polanczen drivera przepustnicy w sterowniku (dwa rodzaje stera)
-cieknacy czujnik cisnienia oleju (zalewa sie najpeirw front silnika, nastpenie olej zapiernicza wiazka silnikowa do sterownika i pozniej idzie np do sond - bledy w sterowniku)
-skrec kolami max/prawo max/lewo, zrob ze dwa kola z uchylona szyba, czasami slychac zuzyty mechanizm roznicowy albo przeguby
-blad na sygnal z obydwu sond lambda --> brak podparcia masy z strony sterownika
-przeplywka (dosyc droga, nie polecam zamiennikow)
Corsa D
-awarie zawartosci eepromu w BCM - reset i programowanie PINem ratuje sprawe
-wycieki z czujnika cisnienia oleju j/w
-problemy z masa do sond lambda j/w
Dodatkowe wycieki/pocenie sie oleju tu i tam.
Skomentuj