to on sie az tak wysoko kreci? :o
to juz chyba nie czysto amerykanski silnik
V8 Forda to od wielu lat silniki dohc, ktore maja typowo nowoczesna budowę, dzięki której mogą kręcić sie wysoko. Chevrolet natomiast dalej stawia na prostote i lekkość silników ohv choc, na zdecydowanie większe pojemności. Zupełnie inne charakterystyki oddawania mocy.
A po to, żeby więcej aut sprzedać, szczególnie w Europie. Sa tacy klienci, którzy kupują oczami, a co pod maska to mniej ważne. Dla prawdziwego fana aut z usa, mustang z ecoboostem to zniewaga. Hajs jednak musi sie zgadzać wiec produkuje się takie wynalazki.
- - - - - aktualizacja - - - - -
V6 tez może pięknie i głośno zagrać, ale trzeba zmodyfikować to i owo :) nie sa tez jakieś strasznie wolne.
to on sie az tak wysoko kreci? :o
to juz chyba nie czysto amerykanski silnik
W sumie jakiś facet z forum USA zrobił kilka dodatkowych modyfikacji (nowe wałki, usunięcie VCT, itp.) i kręci się na 9k RPM a ktoś tam jeszcze pokazywał 10k RPM, ale to już wymaga znacznie większych modyfikacji. W sumie te silniki są zadziwiająco dobrze wyważone i dzięki temu można trochę się jeszcze pobawić.
Z tego co widzę biały? Masz coś charakterystyczngo widocznego z zewnątrz żeby ci pomachać gdybym cię zobaczył na ulicy?
Zielony jak Paweł napisał :) Mnie poznasz głównie po dosyć unikalnych światłach (np. sekwencyjne kierunkowskazy, dzienne w grillu i LED'y RGBW) i w tym miesiącu zmieniam tablicę na indywidualną, prawdopodobnie M3 LITE, ale jeszcze się zastanowię nad tym. Poniżej jak to teraz wygląda z przodu:
Z tyłu nie mam filmiku, ale też są sekwencyjne kierunkowskazy :)
Co w niej dziwnego? Szybko reaguje dzięki czemu nie jest aż tak agresywna. Odcięcie przepustnicą jest po prostu niebezpiecznie, ponieważ cholernie szarpie a tutaj robi to w miarę płynnie i szybko. Na szybkości nagrałem teraz filmik jak przed chwilą wracałem:
Poniżej inny samochód z takim samym trybem odcięcia zapłonem:
w rx7/rx8 spodziewasz sie uslyszec wankla a nie swap na 1,8t
w imprezie/garbusie bulgocza boxery
a w amerykanskich muscle carach kazdy sie spodziewa V8 :p
o to mi chodzilo
Niby tak ale amerykańska motoryzacja ma sporo niespodzianek. Np patrzysz na pięknego mustanga z lat 60, czekasz az właściciel odpali swoje cudo. Odpala iiiii nie słychać V8 tylko rzedowa szóstkę, bo takie były w tych modelach :) byl taki czas mustangow z roku 74, ktore w ogóle nie miały v8, tylko v6 i rzedowe 2,3 z moca poniżej 100hp.
Nikt przy zdrowych zmysłach nie kupuje mustanga z ecoboostem 2.3.
I tu sie mylisz! Ludzie przy zdrowych zmyslach wlasnie tylko takie silniki wybiora! Skoro mozna miec piekne auto wcale nie takie wolne a do tego tanie w eksploatacji i tansze w zakupie to... Badzmy szczerzy. Ludzie kupujacy te wszystkie paliwozerne, niekulturalnie wibrujace lub w nieskonczonosc krecace sie, piekielnie glosne cudowne, wywolujace ciarki na ciele, fantastyczne silniki :drool: to prawdziwi pasjonaci! A oni nie kieruja sie rozsadkiem tylko sercem i emocjami. I dziekujmy im za to, bo inaczej po drogach jezdzilyby tylko golfy tdi... Ktore pozdrawiam zawsze dzwiekiem z wydechu mojego EA5A.:thumbup:
Zgadzam sie z toba. Hipokryzja do potegi! Ale blachy i tak na to poleca! Hahaha Za to pomysl co czuje posiadacz takiej bieda edition pod maska, gdy po przekreceniu kluczyka wsrod wlasnych znajomych moto maniakow zobaczy ich usmiech politowania... bezcenne!
I tu sie mylisz! Ludzie przy zdrowych zmyslach wlasnie tylko takie silniki wybiora! Skoro mozna miec piekne auto wcale nie takie wolne a do tego tanie w eksploatacji i tansze w zakupie to... Badzmy szczerzy.
to dlaczego nie kupi GT86?
tez bardzo ladne auto, maly silnik, nie wolne i nikt sie nie smieje ze tylko 4 cylindry! :p
Skomentuj