Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Wcale nie dziwna. Chciales lepsze, to kupowales za wiecej VW, a chciales miec tansze, a na bazie VW to brales Seata. Cos jak kiedys Skoda, gdy byla wyrazne tansza od VW, ale bebechy miala te same.

    Skomentuj


      teraz tez da sie kupic w skodzie starutki silnik 3 cylindrowy :p

      Skomentuj


        Widzę, że niejeden miał styczność z 1.4 VAGa, wersja 75km do czegoś się nadaje? Tzn czy idzie to spalanie znieść i czy jakoś się zbiera, mowa o Polo 2001.

        Skomentuj


          A o rzyganiu olejem z odmy słyszałeś :p ? Podobno po 2002 roku to poprawili.
          Last edited by Oskar29; 31.03.2019, 16:31.

          Skomentuj


            Zamieszczone przez Oskar29 Zobacz posta
            A o rzyganiu olejem z odmy słyszałeś
            ja w swoim od 3 lat nie mialem z tym problemu!!! :p
            moze dlatego ze jak robie trasy to mocno go przepalam na max obrotach?

            ja mam ibize 6k ze slabszym silnikiem 60km
            do jazdy po miescie daje rade. krotka skrzynia i jakos sie zbiera
            na autostrade sie nie nadaje! :p
            na trasy nie przekracac 100-120 to jakos przezyjesz spalanie i nie ogluchniesz (max jechalem 150, a podobno do 180 da sie tym rozpedzic! :o )

            Skomentuj


              To się tyczy wersji 16V z tego co wiem.

              Skomentuj


                Tylko pytanie czy jest to wina silnika samego w sobie, czy może odmy i starczy przerobić na rozwiązanie z innego modelu.

                Skomentuj


                  Mam seata cordobe 6L. Motor 1.4 16V 86KM.
                  Ten silnik nie ma problemów z odmą. Śmigam już 80 tysięcy w LPG i nic się z nim nie dzieje. Na blacie jest 110k przebiegu.
                  Spalanie w trybie mieszanym 10 LPG.
                  Na benzynie nie wiem bo od kiedy kupiłem to od razu poszedł gaz.
                  Lekkiej nogi nie mam a że wariatem tynamiki ten motor nie jest to ciasne go w podłoge.
                  Samemu lub w dwie osoby jeździ się nawet dynamicznie ale 4-5 to już z wyprzedzaniem ciężko:/
                  Słyszałem że te mają przypadłość zwaną "piston slap".
                  Wycierają się tłoki i zaczynają stukać w cylindrach.

                  Skomentuj


                    Zamieszczone przez Oskar29 Zobacz posta
                    o się tyczy wersji 16V z tego co wiem.
                    pisali o kazdym modelu

                    Zamieszczone przez ampli Zobacz posta
                    Tylko pytanie czy jest to wina silnika samego w sobie, czy może odmy i starczy przerobić na rozwiązanie z innego modelu.
                    tak, to odma sie zapycha. cos tam woda zamarza i blokuje przeplyw

                    Skomentuj


                      W każdym bądź razie w 2002 czy tam po 2002 to poprawili niby przez montowanie podgrzewaczy.

                      Skomentuj


                        Dobrze wiedzieć, że da się to naprawić, ale chyba coś w tym jest, że Golfy 1.4 bardziej gniły od TDI, oglądałem 1.9 TDI 90km i poza świeżymi otarciami (a szkoda) progi wydawały się w niezłym stanie a podłoga jeszcze w oryginalnej gumie, z tego 1.4 to rdza z progów już się praktycznie lała, ktoś to próbował "poprawiać" zwykłą farbą...

                        Skomentuj


                          Zamieszczone przez ampli Zobacz posta
                          Tylko pytanie czy jest to wina silnika samego w sobie, czy może odmy i starczy przerobić na rozwiązanie z innego modelu
                          Czyszczenie co jakis czas albo montaż grzalki
                          Sansui AU-α 907MR, Sony CDP-557ESD, T+A Criterion TCI 3R

                          youtube.com/user/Mr1Raziel

                          Skomentuj


                            I kolejny zabytek do obejrzenia, Felicja 1.6MPI 75km (ilość koni to nie żart), to ma szansę być mniej zarżnięte, a rok ten sam co oglądane wcześniej Golfy.

                            Skomentuj


                              To będzie się sypać bardziej niż golfy . Szkoda bo Felicja na ładnej feldze i lekko zglebiona (albo nawet nie) wygląda kozacko :rolleyes:

                              Skomentuj


                                W sensie blachy czy motoru? Silnik niby z VW, jedyne co na pierwszy rzut oka mi się nie podoba, to mechaniczny rozdzielacz zapłonu, trochę śmieszne, bo jest tam już ECU od wtrysku, więc spokojnie mogło to być zrealizowane elektronicznie, czego dowodem są inne auta z tamtych lat, chociaż takie rozwiązanie widziałem już wcześniej np w Daewoo, zawsze można pomyśleć nad swapem na jakiś "normalny" silnik, ale to tylko gdyby blacha miała być w dobrym stanie.

                                Skomentuj


                                  One gniją. Silnik jest najzwyklejszy z vw 1.6 8v 75km. W 1.3 były skodowskie ohv. W fabii 1.4mpi był 1.3 z felicji rozwiercony do 1.4.

                                  Skomentuj


                                    I tak w poszukiwaniach zatacza się koło, wie ktoś od kiedy w Pugach 307 oraz Cytrynach C4 1.6/2.0HDI montowali FAP?
                                    Wolałbym coś bez tego szitu już fabrycznie, żeby potem nie robili problemów na przeglądach.

                                    Skomentuj


                                      Nie lepiej benzyna+gaz?

                                      Skomentuj


                                        tez bym sie nie pakowal w diesla w tanim aucie
                                        mimo ze uwielbiam styl jazdy dieslem

                                        Skomentuj


                                          To montowali różnie w zależności od silnika i rocznika, ciężko to jakoś określić.

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X