Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Zamieszczone przez Shiver Zobacz posta
    Jedna z najładniejszych limuzyn w ogóle:
    tak, to trzeba przyznac ze wyglada ladnie...
    ale samochod jak dla mnie bez sensu
    wulgarna sportowa limuzyna? to przeciez jest sprzeczne :???:

    Skomentuj


      To raczej chęć połączenia idei Gran Turismo z czterodrzwiowym nadwoziem, coś jak Porsche Panamera, tyle że po włosku :)

      Skomentuj


        dla mnie glupota - ale jak sie sprzedaje to trzeba robic

        dla mnie limuzyna ma byc cicha i wygodna - czyli s-klasa, a8 czy 7

        Skomentuj


          I o to chodzi właśnie w Gran Turismo, cicho wygodnie i komfortowo dla 4ech pasażerów, a do tego tak jakby gratis-osiągi auta sportowego.

          Skomentuj


            Pawel S. S-klass S65AMG:)
            Najszybsza seryjna limuzyna swiata to samo było jak brabus zabrał sie za W140:)
            To 4 miejscowe auto klasy GT ale napewno nie jest to auto dla starszego człowieka bo nie jest wygodne jak poduszka

            Skomentuj


              Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
              dla mnie glupota - ale jak sie sprzedaje to trzeba robic

              No dokładnie tak jest. Teraz co 3ci samochód jaki widzisz to jest głupota a nazywa się SUV. Zbudowany ba bazie rodzinnego kompaktu nie jest ani większy ani szybszy, ani bezpieczniejszy (no może poza tym, że ciut wyżej siedzisz), ani ekonomiczniejszy (większa bryła = więszy opór = więcej pali) ani wygodniejszy ani też nie jest terenowy chociaż na taki wygląda. To jest najgłupsza koncepcja samochodu jaką można wymyślić a jednak sprzedaje się jak świeże bułeczki .

              Podobnie jest z klasą crossoverów, czyli samochodów delikatnie uterenowionych których to terenowe zalety zakończa się na pierwszej porządnej polnej koleinie. To stary 30 letni rzęch będzie bardziej terenowy bo wtedy wozy wyżej stały na zawiasie :).

              Teraz dużo rzeczy robi się wyłącznie dla wyglądu i to może usprawiedliwiać nawet spore wpadki z zakresu użyteczności takiego auta.

              Skomentuj


                Zamieszczone przez Shiver Zobacz posta
                I o to chodzi właśnie w Gran Turismo, cicho wygodnie i komfortowo dla 4ech pasażerów
                a slyszales silnik z quatroporte?
                Zamieszczone przez Marios221 Zobacz posta
                Pawel S. S-klass S65AMG
                ale to nadal jest ciche i komfortowe, nie to co maseratti :p
                Zamieszczone przez Yoshi_80 Zobacz posta
                Teraz co 3ci samochód jaki widzisz to jest głupota a nazywa się SUV
                ooo - widze ze mamy taki sam punkt widzenia!



                Zamieszczone przez Yoshi_80 Zobacz posta
                Podobnie jest z klasą crossoverów, czyli samochodów delikatnie uterenowionych
                akurat allroad, xc70 i podobne mi sie podobaja
                normalny samochod a jednak poradzi sobie z naszymi drogami

                Skomentuj


                  Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
                  a slyszales silnik z quatroporte?

                  Ja słyszałem jeden z cudowniejszych warkotów jakie w życiu słyszałem

                  Skomentuj


                    Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
                    a slyszales silnik z quatroporte?
                    Nie, niestety nie. Domyślam się po wpisach że to diabeł wcielony ale znowu nie wierze że pyrkając przy 2 tysiącach nie da się nim komfortowo jechać.

                    Ja mam nieco inne spojrzenie na auto. Wydając na nowy samochód kupę szmalu, nie będę zwracał uwagi na to że spali mi pół litra mniej paliwa albo będzie w kabinie 2 decybele ciszej, a wybiorę te które mi się zwyczajnie bardziej podoba. Jednemu bardziej się podoba suv innemu sportowa limuzyna, cóż poradzić.

                    Skomentuj


                      ehh Quatroporte, piekne auto, taka wulgarna limuzyna z zacięciem sportowym. Dodatkowym atutem tego auta jest ich mała ilosc na drogach, wiec można sie nim wyróznić. Auto raczej dla pasjonata z kasa niż przeciętnego biznesmena.

                      Ciągnąc temat fiata, to bardzo mi sie podoba nowy Fiat Bravo szczególnie z pakietem sport. Od czasu powstania Fiata Coupe chyba najbardziej udany stylistycznie model.

                      Ostatnio zaskoczył mnie miło Hyundai. Model i40 stylistycznie miażdży konkurencje, ciekawe jak jest u niego z jakością.

                      Skomentuj


                        Zamieszczone przez Yoshi_80 Zobacz posta
                        No dokładnie tak jest. Teraz co 3ci samochód jaki widzisz to jest głupota a nazywa się SUV. Zbudowany ba bazie rodzinnego kompaktu nie jest ani większy ani szybszy, ani bezpieczniejszy (no może poza tym, że ciut wyżej siedzisz), ani ekonomiczniejszy (większa bryła = więszy opór = więcej pali) ani wygodniejszy ani też nie jest terenowy chociaż na taki wygląda. To jest najgłupsza koncepcja samochodu jaką można wymyślić a jednak sprzedaje się jak świeże bułeczki .

                        Podobnie jest z klasą crossoverów, czyli samochodów delikatnie uterenowionych których to terenowe zalety zakończa się na pierwszej porządnej polnej koleinie. To stary 30 letni rzęch będzie bardziej terenowy bo wtedy wozy wyżej stały na zawiasie .

                        Absolutnie sie z tym nie zgadzam. Te auta sprzedaja sie tak dobrze, bo klienci chcieli miec takie samochody, wiec niemal kazdy producent ma cos takiego w swoim zasobie. Jesli nie jezdziles takim samochodem dluzej to nie znasz zalet takiego pojazdu. Wyzsze auto jest zdecydowanie wygodniejsze przy wsiadaniu i wysiadaniu, wyzsza pozycja za kierownica daje kierowcy wieksze pole widzenia. Zazwyczaj te samochody sa rowniez bardziej przestronne w srodku, co wplywa na komfort podrozowania. Niestety niemal w kazdym aucie czlowiek czuje sie przytloczony i wcale nie daje to poczucia bezpieczenstewa. Nie mowiac juz o osobach, ktore maja chorobe lokomocyjna i jeszcze inaczej podchodza do jazdy samochodem.
                        Minimalne uterenowienie samochodu daje w praktyce ogromne korzysci w typowych warunkach drogowych. Nawet najgorszy Suv z mozliwoscia wlaczenia napedu 4x4 bedzie mial zdecydowanie lepsze wlasciwosci drogowe na sniegu czy blocie od zwyklego auta napedzanego na jedna os. Dzis sa takie czasy, ze coraz wiecej ludzie przeprowadza sie poza miasto, a jak wiadomo drogi sa rozne. Nie kazdy potrzebuje totalnie terenowej maszyny, ktora jest spartanska, niewygodna i nieoszczedzna. Tym samym zwykle auto nie sprawdza sie na drogach nieutwardzonych.
                        Moglbym jeszcze dlugo wypisywac o zaletach tak znienawidzonych Suvow, ale awersja do tych aut przemawia tylko przez ludzi, ktorzy nigdy takich samochodow nie uzywali dluzej niz 10 minut.

                        Skomentuj


                          Zamieszczone przez Shiver Zobacz posta
                          nie wierze że pyrkając przy 2 tysiącach nie da się nim komfortowo jechać.
                          to silnik wysokoobrotowy. przy 2krpm mozna sie toczyc a nie jechac :p

                          Zamieszczone przez ŁukaszN Zobacz posta
                          Ostatnio zaskoczył mnie miło Hyundai. Model i40 stylistycznie miażdży konkurencje, ciekawe jak jest u niego z jakością.
                          te auta coraz bardziej mnie zaskakuja i coraz bardziej mi sie podobaja...
                          a co do jakosci to przekonamy sie za pare lat

                          Skomentuj


                            Ja wiem po co wymyślono SUVy i dlaczego tak dobrze się sprzedają!
                            Mężczyźni kupują te auta swoim żonom, by na ślepo mogły atakować miejskie krawężniki i dziury!

                            Na nieutwardzonej drodze suv łapie plusy w porównaniu do kompaktowego auta, ale jazda po normalnej drodze z wyższą prędkością + zakręty... tu kompaktowe auto bije suv. Tak samo przy nagłych zmianach kierunku jazdy - większa masa własna i wyższy profil opony nie zapewnia nam bezpieczeństwa.

                            Prawdziwe terenówki były spartańskie kilkanaście lat temu, teraz to naprawdę przyjemne auta które jeżdżą tak samo jak wyglądają, a nie udają.

                            A dla kobiet suv to cud prosto z nieba :)

                            BTW ja nie wiem po co obniżałem auto i zakładałem większe felgi z oponą niskoprofilową


                            Nowy i40 wygląda naprawdę dobrze, smukłością prawie dorównuje Maździe 6.
                            low-END

                            Skomentuj


                              Najgorzej jak ktos mysli, ze cala motoryzacja kreci sie w kolo takich samochodow jakie my lubimy. Smiac mi sie chce jak widze w moim miescie malolatow obnizajacych swoje golfy dwa 1.6 do granic absurdu. Nawet jechac sie nie da za czyms takim po spowalnia ruch na niemal kazdej drodze. Nie dosc, ze powolne to jeszcze telepie sie jak woz drabiniasty na byle wyboju. Oczywiscie taki fan motoryzacji, tjuningu wystrzeli salwa smiechu na widok przecietnego Suva, szkoda tylko, ze nie widzi w sobie idioty, z ktorego smieje sie pol miasta lacznie z jego dziewczyna.

                              Skomentuj


                                Coś czuję że masz suva i bardzo Cię to boli
                                Nie potrafisz zachować dystansu do rozmowy o wątku motoryzacyjnym - więcej luzu :razz:

                                Ps. ja lubię terenówki, od kiedy miałem okazje poupalać na poligonie Gelendę i Pajero to się zakochałem. :cool:
                                Ps2. Moje pierwsze auto, to był własnie vw golf mk2 1.3 + lpg, zawias Weitec 60/40 i neonki w srodku, kupiłem go własnie w Jaworze. :)
                                Last edited by wojtus; 20.09.2011, 18:59.
                                low-END

                                Skomentuj


                                  Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                                  Wyzsze auto jest zdecydowanie wygodniejsze przy wsiadaniu i wysiadaniu, wyzsza pozycja za kierownica daje kierowcy wieksze pole widzenia.
                                  Zgadza się, jak się przesiądę z Merivy do Astry teścia, to mam wrażenie, jakbym jechał dupą po asfalcie :/

                                  Skomentuj


                                    Jak to mowia: jeden czul i sie zesral. Nie nie mam Suva :) mnie takie auta nie kreca, ale nie cierpie jak ktos pisze bzdety nie znajac realiow. Z obnizonych golfow zawsze sie nabijalem i najbijac bede, bo to jest jezdzaca komedia i obciach, polaczkowo.

                                    Naprawde mam wielki dystans do rozmowy i szerokie pole zainteresowania motoryzacja. Ale tak jak w muzyce sa gatunki warte uwagi, jak tez muzyka nie zawierajaca zadnych wartosci poza tania rozrywka i tandeta. W motoryzacji jest dokladnie tak samo. Nie na darmo powstal temat "wiejski tuning".

                                    ---------- Post dodany o 19:05 ---------- Poprzedni post o 19:03 ----------

                                    Ps. Niestety Jawor to ostatnio plaga obnizonych wieswagonow, coz poradzic...

                                    Skomentuj


                                      A pro po Hyundaia, nowy i30 również fajnie wygląda. Poprzedni model wyglądał jak auto dla emeryta

                                      Skomentuj


                                        Zamieszczone przez bitbober Zobacz posta
                                        A pro po Hyundaia, nowy i30 również fajnie wygląda.
                                        http://autokult.pl/2011/09/11/nowy-h...erwsze-zdjecia
                                        Wygląda rewelacyjnie.

                                        Zamieszczone przez bitbober Zobacz posta
                                        Poprzedni model wyglądał jak auto dla emeryta
                                        Być może wygląd nie powalał zbytnio, ale muszę przyznać, że jest to bardzo przyjemne autko, dobra jakość materiałów w środku.

                                        Skomentuj


                                          Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                                          Smiac mi sie chce jak widze w moim miescie malolatow obnizajacych swoje golfy dwa 1.6 do granic absurdu. Nawet jechac sie nie da za czyms takim po spowalnia ruch na niemal kazdej drodze. Nie dosc, ze powolne to jeszcze telepie sie jak woz drabiniasty na byle wyboju. Oczywiscie taki fan motoryzacji, tjuningu wystrzeli salwa smiechu na widok przecietnego Suva, szkoda tylko, ze nie widzi w sobie idioty, z ktorego smieje sie pol miasta lacznie z jego dziewczyna.
                                          no sorki ale z mojego sasiada nikt sie nie smieje...


                                          a jest naprawde nisko posadzony i czuc nawet kamyk na rownym asfalcie :p

                                          Zamieszczone przez mbar Zobacz posta
                                          Zgadza się, jak się przesiądę z Merivy do Astry teścia, to mam wrażenie, jakbym jechał dupą po asfalcie :/
                                          w takim razie pomysl sobie jak ja sie czulem jezdzac non stop przez 3 miesiace masterem a pozniej przesiadlem sie do normlanego samochodu

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X