Skoro diesel dobrze wgniata w fotel tz ze daje w tym czasie duże przyspieszenie. Inaczej by nie wgniatał w fotel, prawda? No chyba ze jakaś nieznana , niewidzialna siła no nazwie "diesel power" to robi tylko po to żeby kierowca miał fajne odczucia.
Problem dielsa raczej jest w wąskim zakresie dużego momentu i koniecznosći częstszej zmiany biegów.
Druga sprawa to troche niesprawiedliwie oceniacie/porównujecie diesla z benzyną. Bo porównujać oba silniki o tej samej lub zblizónej mocy już benzyna nie jest taka super. Dla przykładu peugeot 308, dane z ich strony :
silnik benzyna 1398cm3, 98KM , 12.7s/100
silnik diesel 1560cm3, 92KM , 12.4s/100
No wiec diesel to taka lipa ? Liczy się tylko moc? Jeeli tak by było to 6KM powinno dać przewage w przyspieszeniu a jest dokładnie odwrotnie
.
Problem dielsa raczej jest w wąskim zakresie dużego momentu i koniecznosći częstszej zmiany biegów.
Druga sprawa to troche niesprawiedliwie oceniacie/porównujecie diesla z benzyną. Bo porównujać oba silniki o tej samej lub zblizónej mocy już benzyna nie jest taka super. Dla przykładu peugeot 308, dane z ich strony :
silnik benzyna 1398cm3, 98KM , 12.7s/100
silnik diesel 1560cm3, 92KM , 12.4s/100
No wiec diesel to taka lipa ? Liczy się tylko moc? Jeeli tak by było to 6KM powinno dać przewage w przyspieszeniu a jest dokładnie odwrotnie

Skomentuj