Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Może młody jestem, ale wole sobie poużywać auta, niż używać go zamiast roweru. Jeździłem szwagra Seatem Toledo 1.9TDI i na kompie pokazywał 3-4litrów w trasie. Dlaczego taki wynik? bo jeździłem oszczędnie i ostrożnie a nie po swojemu. Radość z jazdy - no może 2 w skali do 10 Wolałem swoją renówkę piłować i jechać, spalając 8-10L gazu :)

    Owszem, pewnie to się za niedługo zmieni gdy wszyscy będziemy jeździć przepisowo przez nowe prawa :P

    Jak tak dalej będziecie peugeoty wazelinować to pomyślę nad 206 lub 306 zamiast Vectry B na kolejne auto hehe

    Skomentuj


      Zamieszczone przez ŁukaszN Zobacz posta
      Jak by było nas stac na Ferrari czy Lamborghini to pewnie byśmy rozmawiali o takich samochodach A o Alfie mogę gadać bez przerwy
      nie nalezysz do podlaskiego klubu alfy? bo raz u was swja GTV bylem na zlocie jakos w zime jak z gazety koles robil reportaz. ( z lomzy jestem :) )

      Skomentuj


        Zamieszczone przez wczopus Zobacz posta
        Tom_ek,
        Wszystko zależy jakie przebiegi będziesz robić, jeśli po 5 km i będziesz gasić silnik to na pewno nie diesel, a benzyna. Jeśli dłuższe to diesel może być - ja jeżdzę ok. 25 km w jedną stronę dieslem przez centrum Krakowa i ze spalania jestem zadowolony (boję się pisać jakie mam auto, ale w środku nazwy modelu jest "0" i nie jest to porsche 901;-)).
        Wg mnie bardziej skup się na szukaniu auta w dobrym stanie technicznym. Szczerze powiem, że nie będzie to łatwe - sam w kwietniu zmieniałem samochód i trzeba się trochę naszukać - tak więc szukaj i raczej gdzieś na miejscu, bo szkoda kasy na podróże.
        Co do Leona jeszcze i ogólnie grupy VW to jeśli kupisz w miarę nowe, to pomyśl o AC - liderzy rankingów nie tylko ADAC i DEKRA.

        PS. Jeśli jesteś zainteresowany to kolega saaba 9-5 z 2001r. 2.3B + LPG sprzedaje.
        Przebiegi nie będą duże dziennie około 25 km (w 2 strony) od pon-pt, w weekend trochę więcej, ale nie dużo. Tras długich raczej nie będę robić , wiadomo że 2-3 razy w roku w góry śmignę. Tak jak liczyłem to rocznie około 15 tyś oczywiście ze sporym naddatkiem.

        Jeśli chodzi o szukanie auta to wiem że nie jest to łatwe, na nic się nie napalam, szukam spokojnie, tylko teraz nie wiem na czym bardziej się skupić. Pozdro

        Skomentuj


          konradzik88, jeżdżąc peugeotem trudno należeć do klubu Alfy Ale w przyszłości nie wykluczam tej opcji.

          Skomentuj


            W takim przypadku zdecydowanie polecam benzynę lub benzynę plus gaz

            Nawet nie chce myśleć o koszcie naprawy traktora jak by sie zepsuł
            Juz mi sie nie chce...

            Skomentuj


              Zamieszczone przez Yoshi_80 Zobacz posta
              Zapewne na tym co zwykle. Amerykańce jak potrzebuja więcej mocy to robią to co im najlepiej wychodzi, zwiększają pojemność silnika . Po co się męczyc w jakieś 2 turbosprężarki, intercoolery, mapowanie silnika, dostrajanie wlotu i wydechu itd. Fajnym przykłądem podejścia do motoryzacji jest porównanie swiata wyścigów europejskich i amerykańskich. U nas jest formula 1 z całą swoją precyzją i zaawansowaniem technologicznym i amerykańskie nascar z prymitywnymi samochodami z wielkimi silnikami. Jakby ich ze sobą skonfrontować to pewnie amerykańce przez 50 lat by zamykali ogon w F1 a któykolwiek team F1 zlałby dupsko amerykańcom w nascar w 1 sezonie


              A amerykańskie IndyCar?
              Fakt- 3.5l v8 mają tam "tylko" 650 wolnossących koni ale pamiętajmy że kręcą się dużo mniej niż F1...
              (w celu porównania - F1 2,4l V8, moce rzędu 750 koni - ale kręcą się do 18 000 RPM - a indy ma ograniczenie do 10500... )
              Nascar? - 5,8l v8 wolnossące wyciągające po 900 koni (bez ogranicznika)...
              z tym delikatnym rozróżnieniem od F1 że wyścig - np. słynna Daytona 500 czy Indianapolis 500 (to w Indycar) - ma długośc 500 mil (!) - czyli 805 km a nie "prawie" 300 km F1 - i F1 by nikogo nie zlało bo wcale nie ma więcej koni i pewnie by do mety nie dojechało :P


              Inna kultura - inna technika - inny styl i tyle i ciężko to porownywać.

              Jak by u nas (w europie) benzyna była taka tania jak tam to też teraz byś jeździł 5l V8 i się nie przejmował:)

              Skomentuj


                Gdybyś sie interesowal F1 to byś wiedział, że na 1 silniku obecnie średnio muszą wykonać 3 wyscigi włacznie z kwalifikacjami i treningami i większości się to udaje bez problemu. Tak wiec dla f1 te 500 mil na 1 silniku to pestka .

                Nie wiem jak wy cjhcecie porównywać poziom zaawansowania technologicznego F1 do wyścigów amerykańskich :lol: . Ultra lekkie i wyzyłowane bolidy z włókna węglowego gdzie róznica 0.1 sek na okrążenie powoduje ze jesteś ostatni w stawce do dość prymitywnych samochodów zbudowanych z rur i obłożonych panelami z laminatu. Przecież nie trzeba być specem od motoryzacji żeby gołym okiem zobaczyć co jest bardziej zaawansowane

                Skomentuj


                  Zamieszczone przez Tom_ek Zobacz posta
                  Przebiegi nie będą duże dziennie około 25 km (w 2 strony) od pon-pt, w weekend trochę więcej, ale nie dużo. Tras długich raczej nie będę robić , wiadomo że 2-3 razy w roku w góry śmignę. Tak jak liczyłem to rocznie około 15 tyś oczywiście ze sporym naddatkiem.

                  Jeśli chodzi o szukanie auta to wiem że nie jest to łatwe, na nic się nie napalam, szukam spokojnie, tylko teraz nie wiem na czym bardziej się skupić. Pozdro
                  w tej kasie to rozejrzyj sie za mazda 6. fajne auto malo awaryjne swieze roczniki w malej kasie.

                  Skomentuj


                    Ja wole rajdy WRC 200km/h przez las w śniegu:)

                    Skomentuj


                      Zamieszczone przez konradzik88 Zobacz posta
                      w tej kasie to rozejrzyj sie za mazda 6. fajne auto malo awaryjne swieze roczniki w malej kasie.
                      Rdza w gratisie

                      Skomentuj



                        Już wiecie co i jak
                        marcinsywala.pl
                        Cambridge Audio Stream Magic 6 | Power Amplifier Class D Hypex 2x Ncore NC2k | T29MF001 + MW16P-4 + 2xTIW 200 XS

                        Skomentuj


                          Zamieszczone przez Michor Zobacz posta
                          A amerykańskie IndyCar?
                          Fakt- 3.5l v8 mają tam "tylko" 650 wolnossących koni ale pamiętajmy że kręcą się dużo mniej niż F1...
                          Takie amerykańskie że połowę silników robią dla nich japońce

                          Skomentuj


                            hermes, teraz to dales!

                            ale pewnie ten pan od lat pracuje w hucie szkla wiec ma mocne pluca :p

                            Skomentuj


                              albo w przeszłości był zawodowym pływakiem
                              marcinsywala.pl
                              Cambridge Audio Stream Magic 6 | Power Amplifier Class D Hypex 2x Ncore NC2k | T29MF001 + MW16P-4 + 2xTIW 200 XS

                              Skomentuj


                                Ślina chyba bardziej utwierdza lakier
                                Juz mi sie nie chce...

                                Skomentuj


                                  Przydał by sie odwadnaiacz do usunięcia śliny i reduktor, żeby ciśnienie za duże nie poszlo

                                  Skomentuj


                                    jak w kazdym prawie aucie. Widziales Mla 5letniego? progi i nadkola cale we rdzy tak ze jak ine chcesz rdzy kupuj auto z laminatu

                                    Skomentuj


                                      Zamieszczone przez konradzik88 Zobacz posta
                                      jak ine chcesz rdzy kupuj auto z laminatu
                                      poczytaj o starych corvettach - takie nadwozie tez sie niszczy z czasem
                                      a bez rdzy sa tylko aluminiowe nadwozia
                                      ale tu naprawy sa kosmicznie drogie

                                      Skomentuj


                                        I ocynkowane :)
                                        Juz mi sie nie chce...

                                        Skomentuj


                                          Apropo blach:
                                          W czasie burzy wiatr zerwał Kowalskiemu blachę z dachu. Była trochę pogięta, zabrał ją więc do blacharza. Po dwóch dniach fachowiec dzwoni:
                                          - Panie, nie mam pojęcia, co pan z tym samochodem zrobił, ale za tydzień będzie do odebrania...

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X