Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Zamieszczone przez Michor Zobacz posta
    przecież to w sumie fordowski silnik - hamerykanske V8 z nierównym wałem :P
    Do modelu CCR tak było, a już od CCX Koenigsegg wstawia swoje silniki.

    http://www.youtube.com/watch?v=aQ8xDia5RNY Ehhhhh, kiedyś mnie będzie stać...

    Skomentuj


      Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
      Na czym polegają te modyfikacje, których sami amerykanie robic nie potrafią?
      Zapewne na tym co zwykle. Amerykańce jak potrzebuja więcej mocy to robią to co im najlepiej wychodzi, zwiększają pojemność silnika . Po co się męczyc w jakieś 2 turbosprężarki, intercoolery, mapowanie silnika, dostrajanie wlotu i wydechu itd. Fajnym przykłądem podejścia do motoryzacji jest porównanie swiata wyścigów europejskich i amerykańskich. U nas jest formula 1 z całą swoją precyzją i zaawansowaniem technologicznym i amerykańskie nascar z prymitywnymi samochodami z wielkimi silnikami. Jakby ich ze sobą skonfrontować to pewnie amerykańce przez 50 lat by zamykali ogon w F1 a któykolwiek team F1 zlałby dupsko amerykańcom w nascar w 1 sezonie

      Skomentuj


        Co do 407 to bardzo mi się widzi:P i kupił bym go znów ale z innym silnikiem kupił bym ale z 3.0 V6 w manualu
        A najlepiej jeszcze takiego czarnucha:
        http://www.youtube.com/watch?v=36Lu9AVRMPM
        Last edited by csbiczek; 06.02.2013, 19:29.

        Skomentuj


          csbiczek, cos mi sie wydaje ze w tym problem, że 3,0 były tylko w automacie.

          Skomentuj


            Witam
            Panowie parę stron wcześnie pytałem się jaki samochód kupić do 15 tyś (chodziło o model, diesel) teraz mam dylemat od którego tak naprawdę powinienem zacząć, czyli: czy kupić samochód z silnikiem DIESEL czy BENZYNA ? Kilometrów będę robić mało tzn myślę że rocznie około 15 tyś, samochodem będę jeździć głównie po mieście. Doradźcie

            Skomentuj


              Benzyna

              Ewentualnie benzyna z LPG.

              Skomentuj


                Jak wyżej :)
                Juz mi sie nie chce...

                Skomentuj


                  Zamieszczone przez Yoshi_80 Zobacz posta
                  Zapewne na tym co zwykle. Amerykańce jak potrzebuja więcej mocy to robią to co im najlepiej wychodzi, zwiększają pojemność silnika . Po co się męczyc w jakieś 2 turbosprężarki, intercoolery, mapowanie silnika, dostrajanie wlotu i wydechu itd. Fajnym przykłądem podejścia do motoryzacji jest porównanie swiata wyścigów europejskich i amerykańskich. U nas jest formula 1 z całą swoją precyzją i zaawansowaniem technologicznym i amerykańskie nascar z prymitywnymi samochodami z wielkimi silnikami. Jakby ich ze sobą skonfrontować to pewnie amerykańce przez 50 lat by zamykali ogon w F1 a któykolwiek team F1 zlałby dupsko amerykańcom w nascar w 1 sezonie
                  Ciekawa teoria, ale chyba zupełnie nie znasz amerykańskiej motoryzacji oraz amerykańskich tunerow, zajmujących się tuningowaniem większości najbardziej znanych aut sportowych tego swiata. Szkoda czasu na wypisanie listy tych profesjonalistów, ale może rzuce jedna, który każdy fanboj japońskiej motoryzacji znac powinien - Switzer

                  Może dodam tylko, ze amerykanie kompletnie nie interesują się forumula jeden, tak samo ich sporty tradycyjne tez sa zupełnie inne. Ale skoro jesteśmy przy motoryzacji, to jak wyjasnic doskonale osiagniecia zespołu Corvette w wyścigach Le Mans?

                  Skomentuj


                    Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                    Ale skoro jesteśmy przy motoryzacji, to jak wyjasnic doskonale osiagniecia zespołu Corvette w wyścigach Le Mans?
                    Tak samo jak tego francuskiego, nie znajacego sie na motoryzacji peugeota który lał wszystkich przez parę sezonów . amerykanie nie mają patentu na wszystko i nie są we wszystkim najlepsi. Na pewno nie w motoryzacji.

                    Skomentuj


                      Zamieszczone przez Tom_ek Zobacz posta
                      DIESEL czy BENZYNA ?
                      jestem wielkim fanem diesli. bardzo mi odpowiada ich charakterystyka, wady i zalety
                      ale patrzac na obecne ceny paliw i samochodow z dieslem rowniez bym wybral duza benzyne + LPG

                      Skomentuj


                        Zamieszczone przez Yoshi_80 Zobacz posta
                        Tak samo jak tego francuskiego, nie znajacego sie na motoryzacji peugeota który lał wszystkich przez parę sezonów . amerykanie nie mają patentu na wszystko i nie są we wszystkim najlepsi. Na pewno nie w motoryzacji.
                        Wiesz jaka jest roznica miedzy tym Pezotem, a Corvette? Taka, ze Pezoty z wyscigow le mans z tymi z salonu laczy tylko napis HDI na nadwoziu :) Z chevroletem czy Porsche już jest zupełnie inaczej.

                        Skomentuj


                          Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                          Taka, ze Pezoty z wyscigow le mans z tymi z salonu laczy tylko napis HDI na nadwoziu
                          Nie byłbym taki pewien, po to się robi wyścigówki żeby testować technologie która ma być użyta w cywilnych autach :)

                          Skomentuj


                            Zamieszczone przez Shiver Zobacz posta
                            Nie byłbym taki pewien, po to się robi wyścigówki żeby testować technologie która ma być użyta w cywilnych autach
                            niby, tylko gdzie ona jest w tych pezotach, bo nie widać :)

                            Skomentuj


                              Bo jest pod maską w silnikach HDI :P . Nie bez przyczyny na cywilnych peżotach, zupełnie niemodyfikowanych jest sporo dobrych wyników długodystansowych. Ludzie takimi HDI schodzili do 3L/100 albo i nawet mniej . Dziwne ze nikt tego nie zrobił na corvette ani na porche , hmm , prawda?

                              Skomentuj


                                Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                                niby, tylko gdzie ona jest w tych pezotach, bo nie widać
                                Najważniejsze jest to czego nie widać W przypadku wyścigowego peżota Hdi mogą to być np. doskonalsze szyny common rail.

                                Skomentuj


                                  Żeby nie być gołosłownym, o prosze http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=1321 . 2,6l /100 zwykłym seryjnym wozem. To jest technologioa a nie bezmyślne palenie gumy i żłopanie paliwa

                                  Skomentuj


                                    Zamieszczone przez Tom_ek Zobacz posta
                                    Witam
                                    Panowie parę stron wcześnie pytałem się jaki samochód kupić do 15 tyś (chodziło o model, diesel) teraz mam dylemat od którego tak naprawdę powinienem zacząć, czyli: czy kupić samochód z silnikiem DIESEL czy BENZYNA ? Kilometrów będę robić mało tzn myślę że rocznie około 15 tyś, samochodem będę jeździć głównie po mieście. Doradźcie
                                    Tom_ek,
                                    Wszystko zależy jakie przebiegi będziesz robić, jeśli po 5 km i będziesz gasić silnik to na pewno nie diesel, a benzyna. Jeśli dłuższe to diesel może być - ja jeżdzę ok. 25 km w jedną stronę dieslem przez centrum Krakowa i ze spalania jestem zadowolony (boję się pisać jakie mam auto, ale w środku nazwy modelu jest "0" i nie jest to porsche 901;-)).
                                    Wg mnie bardziej skup się na szukaniu auta w dobrym stanie technicznym. Szczerze powiem, że nie będzie to łatwe - sam w kwietniu zmieniałem samochód i trzeba się trochę naszukać - tak więc szukaj i raczej gdzieś na miejscu, bo szkoda kasy na podróże.
                                    Co do Leona jeszcze i ogólnie grupy VW to jeśli kupisz w miarę nowe, to pomyśl o AC - liderzy rankingów nie tylko ADAC i DEKRA.

                                    PS. Jeśli jesteś zainteresowany to kolega saaba 9-5 z 2001r. 2.3B + LPG sprzedaje.

                                    Skomentuj


                                      Zamieszczone przez Yoshi_80 Zobacz posta
                                      Bo jest pod maską w silnikach HDI :P . Nie bez przyczyny na cywilnych peżotach, zupełnie niemodyfikowanych jest sporo dobrych wyników długodystansowych. Ludzie takimi HDI schodzili do 3L/100 albo i nawet mniej . Dziwne ze nikt tego nie zrobił na corvette ani na porche , hmm , prawda?
                                      Ale to nie jest nic wyczynowego, ponieważ kazda firma ma dziś praktycznie podobna technologie, a nie kazda startuje w wyścigach. Dzis na kazdzym dizlu odpowiednio przygotowanym można zejść niezwykle nisko. Ja w swoim sceniku ii 1.5 dci zrobiłem srednia 3.8 na dystansie ponad 500 km. Przy czym ten silnik to już stara konstrukcja, a masa samochodu i jego opory czolowe do wzoru nie naleza.

                                      Co do Corvette, to jej silnik dostal nagrodę za najbardziej oszczędny silnik samochodu super sportowego. I gdzie to zacofanie? Jak komus mało, to niech zerknie na rekordy toru Nuburgingu, gdzie dla aut seryjnie produkowanych na topie jest... Viper ACR i Corvette. Coz za zbieg okoliczności co? :)
                                      Ktos powie, ze silnik Vetty, to muzeum, bo ma jeden walek w kadlubie i 2 zawory na tlok. Tylko nie wspomina się o tym o jak dużo zmniejsza się mase silnika i jego wymiary jeśli nie posiada ogromnych glowic 4 czy 5 zaworowych, obsługiwanych przez 4 walki i skomplikowany układ rozrządu. Nie wspomnę już o wysokiej masie ulokowanej wysoko ponad nawiezchnie. Dlaczego 911 mimo absurdalnie umieszczonego silnika, sa tak szybkie? Bo maja mase silnika blisko nawiezchni, a nie na wysokości kierownicy tuz pod maska. Można jeszcze tak pisać i pisać, ale trzeb chcieć poszerzać informacje na tematy, których się specjalnie nie zna, lub nie chce znac.

                                      Skomentuj


                                        Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
                                        jestem wielkim fanem diesli. bardzo mi odpowiada ich charakterystyka, wady i zalety
                                        ale patrzac na obecne ceny paliw i samochodow z dieslem rowniez bym wybral duza benzyne + LPG
                                        Ja też, ale niedawno wybierałem auto dla mamusi i wybór padł na benzynę z prostych powodów... Diesel jeździłby niedogrzany, bardziej odporna jest benzyna podczas mrozów a spalanie wcale nie będzie mniejsze przy krótkich trasach, a eksploatacja już wiele tańsza.. :)

                                        Skomentuj


                                          Zamieszczone przez Yoshi_80 Zobacz posta
                                          Żeby nie być gołosłownym, o prosze http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=1321 . 2,6l /100 zwykłym seryjnym wozem
                                          O Taylorach już dawno jest glosno http://autokult.pl/2012/05/09/nowy-r...passata-20-tdi wole passata bez zastanowienia. Roznica w spalaniu wlasciwie żadna.

                                          A jak Ci mało, to kup octavie greenline i jezdzij na kropelce :)

                                          Ps. Smutne to zycie jezdzic z nerwica prawej nogi, co by nie spalic o 100gram więcej oleju i nie zapalić gumy od czasu do czasu :)

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X