Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
    pewnie golas
    za duzo by bylo tego dobrego...
    No golas, jedyne co ma to wspomaganie i centralny. Jakby ta mi się nie spodobała to miałem jechać do Płocka oglądać inną Astrę, taką już na wypasie (ABS, ESR, klima, fotochrom na przedniej szybie, wszystko w elektryce itd, itp). Ale nie byłem do niej przekonany właśnie przez tę całą masę dodatków, które potencjalnie mogą się zepsuć i nie mało kosztować. Ostatnio znajomemu w Ocatvii 2 zapaliła się kontrolka ABSu. Pojechał na serwis i okazało się, że padł jakiś czujnik zabudowy razem z jakąś większą elektroniką (nie znam dokładnie szczegółów) - koszt bagatelka - 4kzł.
    Więc to, że golas ma swoje plusy :)
    Asustor AS-5002T z MPD + konwerter USB .3lite + DAC PCM1704 by olog + autorskie PRE z PVC + Monobloki Ravlus Amplifilo + kolumny Tatami Audio Hudba

    Skomentuj


      Zamieszczone przez LuSzTi Zobacz posta
      Ostatnio znajomemu w Ocatvii 2 zapaliła się kontrolka ABSu. Pojechał na serwis i okazało się, że padł jakiś czujnik zabudowy razem z jakąś większą elektroniką (nie znam dokładnie szczegółów) - koszt bagatelka - 4kzł.
      jedzie do malego niepozornego serwisu i sie okazuje ze robota z czesciami to max 500zl

      Skomentuj


        Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
        jedzie do malego niepozornego serwisu i sie okazuje ze robota z czesciami to max 500zl
        Sam moduł na rynku wtórnym ponad 2kzł. Sprawdzone.
        Asustor AS-5002T z MPD + konwerter USB .3lite + DAC PCM1704 by olog + autorskie PRE z PVC + Monobloki Ravlus Amplifilo + kolumny Tatami Audio Hudba

        Skomentuj


          a kto ci kaze wymieniac calosc?
          nie raz naprawialismy takie "nierozbieralne" moduly
          ale to dla naszych potrzeb

          Skomentuj


            Chciałbym taki serwis Pawle.. I niestety jak jesteś zapracowany to nie masz czasu na dłubanie jeszcze w aucie. Ma być zrobione i jeździć.

            Skomentuj


              LuSzTi, zuch!! Dobry mało awaryjny samochód, ojciec ma Astre G od nowości i puki co to nic sie nie psuje Z wypasów to jest korbotronic i klima, ale 7-8l LPG to najlepszy wypas

              Przy 1,6 opla warto zwrócić uwage na luz zaworowy, trzeba go korygować co jakiś czas, więc na dobry poczatek sprawdź to, tym bardziej jak na gazie jeździsz.

              Skomentuj


                Zamieszczone przez ŁukaszN Zobacz posta
                LuSzTi, zuch!!
                :)

                W ogóle zakup auta był dość długo myślany. Budżet nie był za duży, ale np można było kupić Lagunę II, C5, Pugi 406 i 307, Focusa I, Stilo itp. Koniecznością miał być kombiak.
                Można było kupić lepiej wyposażone, większe, bardziej komfortowe, z bajerami. Ale Astry jak się o nie dba to samochody na lata. Poza tym przemawia do mnie ich prostota i ceny części zamiennych. Nie ma dwumasy, nie ma filtra cząstek stałych. Standardowe części są tanie. Demon przyspieszania to nie jest, ale nie o to chodzi w tym aucie :)
                Asustor AS-5002T z MPD + konwerter USB .3lite + DAC PCM1704 by olog + autorskie PRE z PVC + Monobloki Ravlus Amplifilo + kolumny Tatami Audio Hudba

                Skomentuj


                  Zamieszczone przez LuSzTi Zobacz posta
                  Demon przyspieszania to nie jest, ale nie o to chodzi w tym aucie
                  Ojciec ma 1,4 90KM wiec nic nie mów.
                  Jest jeden minus Astry, w naszym zaczyna lecieć już jedno nadkole tylne, musze zrobić zaprawkę.

                  Skomentuj


                    Zamieszczone przez ŁukaszN Zobacz posta
                    Ojciec ma 1,4 90KM wiec nic nie mów.
                    U mnie 1.6 ale 8V więc 84KM.

                    Zamieszczone przez ŁukaszN Zobacz posta
                    Jest jeden minus Astry, w naszym zaczyna lecieć już jedno nadkole tylne, musze zrobić zaprawkę.
                    Tak, ruda potrafi wyjść, ale o to po prostu trzeba zadbać i będzie OK.
                    Asustor AS-5002T z MPD + konwerter USB .3lite + DAC PCM1704 by olog + autorskie PRE z PVC + Monobloki Ravlus Amplifilo + kolumny Tatami Audio Hudba

                    Skomentuj


                      Zamieszczone przez LuSzTi Zobacz posta
                      Demon przyspieszania to nie jest, ale nie o to chodzi w tym aucie
                      Zamieszczone przez ŁukaszN Zobacz posta
                      Ojciec ma 1,4 90KM wiec nic nie mów.
                      Ja mam teraz 50 koni i po mieście da się jeździć (trzeba cisnąć, a czasem braknie). Więc ja z tych 90KM byłbym pewnie zadowolony

                      Skomentuj


                        Zamieszczone przez grzechupk Zobacz posta
                        Więc ja z tych 90KM byłbym pewnie zadowolony
                        Zależy jeszcze od wagi auta.
                        Asustor AS-5002T z MPD + konwerter USB .3lite + DAC PCM1704 by olog + autorskie PRE z PVC + Monobloki Ravlus Amplifilo + kolumny Tatami Audio Hudba

                        Skomentuj


                          Natenczas mam asterixa II 2.0 dti.

                          Póki co niebawem rok razem i jeździ, huczy łożysko z przodu no i trzeba będzie wymienić ( jeden z droższych gadżetów )

                          To mój drugi asterix i poza tym że już dawno temu się zarzekałem że nigdy więcej łóopla to i tak życie weryfikuje takie obiecanki.

                          Skomentuj


                            Zamieszczone przez ŁukaszN Zobacz posta
                            1,4 90KM
                            Twinporty fajne są.

                            Skomentuj


                              Zamieszczone przez mbar Zobacz posta
                              Twinporty fajne są.
                              Ta jest

                              Ogólnie 90KM na to auto, dość lekkie z resztą jest całkiem ok jak jeździsz sam i bez klimy. Już sie nauczyłem, ze przed wyprzedzaniem trzeba wyłączyć klimę żeby lepiej szedł

                              Skomentuj



                                Też chce takie hamulce :biggrin:
                                Arcam CD17 + Denon TU580RD + I-amp + W18E001 + T25CF002
                                Grado SR125i

                                Skomentuj


                                  dobrze ze tam nie bylo pokazanego spalania

                                  jutro zawody w driftingu w koszalinie
                                  ale dzisiaj juz trenuja. przejezdzalem obok wiec stanalem na chwile zobaczyc co sie dzieje
                                  wiekszosc aut to E30
                                  ale chyba tylko 3-4 mialy silniki r6
                                  niektore to byly bardzo ciekawe wynalazki
                                  najciekawszy byl chyba V8 z wielkim kompresorem wystajacym poza maske! :o
                                  byly tez jakies wolnossace v8 i turbo v6
                                  bylo tez RX8 ale nie wiem z jakim silnikiem

                                  dla samych aut warto isc na zawody
                                  ale szkoda mi 30zl na wejsciowke :p

                                  Skomentuj


                                    Paweł, to tylko zawody czy będą oprócz tego pokazy? Kolega bym w tamtym roku na takich zawodach/pokazach chyba w poznaniu i była tak opcja ze za 100zł kupujesz bilecik na Drift Taxi - czyli wybierasz kierowce a ten przewozi Cie po torze w kłębach dymu. Wrażenia podobno nie zapomniane :) Kumpel miał farta i na jednym bilecie przejechał się 2 razy, do tego podziwiał od środka jak wyglada synchroniczny drift dwóch aut

                                    Skomentuj


                                      drift taxi jest zawsze - to atrakcja w przerwie w zawodach (ok poludnia, zawody sa od 9-10)
                                      sasiad (ten od maluszka) wylosowal raz darmowy przejazd drift taxi

                                      mnie po tym torze przewiozl koles maluchem. troche tylko przerobiony, podkrecony oryginalny silnik. a przez to ze bylem mocno przypiety w kubelku to tylko kolana i glowa lataly mi na boki

                                      nawet nie potrafie sobie wyobrazic jazdy takim potworem

                                      Skomentuj


                                        Noooo, cycki na wierzchu :P

                                        Skomentuj


                                          Za tydzień w Krakowie tez będą się kręcić, i jest coś dla miłośników maluchów!

                                          http://www.targi.krakow.pl/pl/strona...owie-2013.html

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X