No golas, jedyne co ma to wspomaganie i centralny. Jakby ta mi się nie spodobała to miałem jechać do Płocka oglądać inną Astrę, taką już na wypasie (ABS, ESR, klima, fotochrom na przedniej szybie, wszystko w elektryce itd, itp). Ale nie byłem do niej przekonany właśnie przez tę całą masę dodatków, które potencjalnie mogą się zepsuć i nie mało kosztować. Ostatnio znajomemu w Ocatvii 2 zapaliła się kontrolka ABSu. Pojechał na serwis i okazało się, że padł jakiś czujnik zabudowy razem z jakąś większą elektroniką (nie znam dokładnie szczegółów) - koszt bagatelka - 4kzł.
Więc to, że golas ma swoje plusy :)
Asustor AS-5002T z MPD + konwerter USB .3lite + DAC PCM1704 by olog + autorskie PRE z PVC + Monobloki Ravlus Amplifilo + kolumny Tatami Audio Hudba
Ostatnio znajomemu w Ocatvii 2 zapaliła się kontrolka ABSu. Pojechał na serwis i okazało się, że padł jakiś czujnik zabudowy razem z jakąś większą elektroniką (nie znam dokładnie szczegółów) - koszt bagatelka - 4kzł.
jedzie do malego niepozornego serwisu i sie okazuje ze robota z czesciami to max 500zl
LuSzTi, zuch!! Dobry mało awaryjny samochód, ojciec ma Astre G od nowości i puki co to nic sie nie psuje Z wypasów to jest korbotronic i klima, ale 7-8l LPG to najlepszy wypas
Przy 1,6 opla warto zwrócić uwage na luz zaworowy, trzeba go korygować co jakiś czas, więc na dobry poczatek sprawdź to, tym bardziej jak na gazie jeździsz.
W ogóle zakup auta był dość długo myślany. Budżet nie był za duży, ale np można było kupić Lagunę II, C5, Pugi 406 i 307, Focusa I, Stilo itp. Koniecznością miał być kombiak.
Można było kupić lepiej wyposażone, większe, bardziej komfortowe, z bajerami. Ale Astry jak się o nie dba to samochody na lata. Poza tym przemawia do mnie ich prostota i ceny części zamiennych. Nie ma dwumasy, nie ma filtra cząstek stałych. Standardowe części są tanie. Demon przyspieszania to nie jest, ale nie o to chodzi w tym aucie :)
Asustor AS-5002T z MPD + konwerter USB .3lite + DAC PCM1704 by olog + autorskie PRE z PVC + Monobloki Ravlus Amplifilo + kolumny Tatami Audio Hudba
Ogólnie 90KM na to auto, dość lekkie z resztą jest całkiem ok jak jeździsz sam i bez klimy. Już sie nauczyłem, ze przed wyprzedzaniem trzeba wyłączyć klimę żeby lepiej szedł
jutro zawody w driftingu w koszalinie
ale dzisiaj juz trenuja. przejezdzalem obok wiec stanalem na chwile zobaczyc co sie dzieje
wiekszosc aut to E30
ale chyba tylko 3-4 mialy silniki r6
niektore to byly bardzo ciekawe wynalazki
najciekawszy byl chyba V8 z wielkim kompresorem wystajacym poza maske! :o
byly tez jakies wolnossace v8 i turbo v6
bylo tez RX8 ale nie wiem z jakim silnikiem
dla samych aut warto isc na zawody
ale szkoda mi 30zl na wejsciowke :p
Paweł, to tylko zawody czy będą oprócz tego pokazy? Kolega bym w tamtym roku na takich zawodach/pokazach chyba w poznaniu i była tak opcja ze za 100zł kupujesz bilecik na Drift Taxi - czyli wybierasz kierowce a ten przewozi Cie po torze w kłębach dymu. Wrażenia podobno nie zapomniane :) Kumpel miał farta i na jednym bilecie przejechał się 2 razy, do tego podziwiał od środka jak wyglada synchroniczny drift dwóch aut
drift taxi jest zawsze - to atrakcja w przerwie w zawodach (ok poludnia, zawody sa od 9-10)
sasiad (ten od maluszka) wylosowal raz darmowy przejazd drift taxi
mnie po tym torze przewiozl koles maluchem. troche tylko przerobiony, podkrecony oryginalny silnik. a przez to ze bylem mocno przypiety w kubelku to tylko kolana i glowa lataly mi na boki
nawet nie potrafie sobie wyobrazic jazdy takim potworem
Skomentuj