Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Zamieszczone przez kqoo Zobacz posta
    to ja polece cos w tdi, np z silnikiem AFN / AVF / AWX. Wlozysz pare stowek

    Skomentuj


      Vectra, to ciezkie auto, wiec nie ma co się dziwić że nie zbiera sie tak dobrze co leciutka renówka. Żebyś jeszcze miał 2,0 136KM to moze... Jak chcesz zapier***** to się nie kupuje limuzyny tylko kompakta, albo jeszcze cos mniejszego.

      Skomentuj


        Zamieszczone przez LightSound Zobacz posta
        Po prostu nie dla mnie auto, szukam obecnie 1.8 160km hondowskiego ze zmiennymi fazami rozrządu
        Chyba juz kurde pisalem ale moze Clio Sport 2.0? Bardzo dobry silnik i dobry moment obrotowy. Auto szatan.

        Skomentuj


          bardzo lubie TDI i sam bym chcial miec... ale nie za taka cene :/
          faktycznie taniej i w lepszym stanie kupisz VW 1,8t
          tych silnikow jest bardzo duzo i sa dobrze znane

          Skomentuj


            Z małych wariatów fajna opcją jest peżot 206 S16/Gti. 135 koni z elastycznego silnika 2.0, masa 1050kg i całkiem całkiem wyposażenie, ceny b.przyzwoite :)

            Skomentuj


              Zamieszczone przez Yoshi_80 Zobacz posta
              No to sie długo tym autem nie nacieszyłes skoro juz sprzedajesz :P .
              Miałem wcześniej takie samo z innym silnikiem, stare zrobiło na mnie większe wrażenie jakoś, może dlatego ze pierwsze i z silnikiem sportowym x16xer.

              1.9tdi 110km od audi/seata/vw mnie nie interesuje - to nie dla mnie jazda, choć spalanie malutkie, ibiza 00r z tym silnikiem przy spokojnej jeździe schodziła do 3-4L ropy.
              Tyle że jechać nie ma czym :P ehh czyli z tego silnika idzie zrobić 150Km? Bo ten silnik miała ibiza, leon, polo, a3 i golf4?

              Jak wypadają przy tym jednostki alfy? 1.9 125km i 115km?

              Zamieszczone przez ŁukaszN Zobacz posta
              Vectra, to ciezkie auto, wiec nie ma co się dziwić że nie zbiera sie tak dobrze co leciutka renówka. Żebyś jeszcze miał 2,0 136KM to moze... Jak chcesz zapier***** to się nie kupuje limuzyny tylko kompakta, albo jeszcze cos mniejszego.
              Hmm no Vectra waży wg dowodu 300kg więcej - jednak rzeczy wyjęte z renówki ważyły 100kg bo woziłem tam warsztat cały. Czyli jakby 200Kg różnicy a motor już większy a nie jeździ, no jeżdzi ale powyżej 4,5k a wtedy pali ok 12-15L.

              Czyli silnikowo mam 3/4typy - albo 1.8 160km w roverze, albo 1.8 turbo w VAGu, albo 1.9 110km >150km, albo 1.9 JTD alfa/fiat.

              Skomentuj


                Zamieszczone przez Shiver Zobacz posta
                Z małych wariatów fajna opcją jest peżot 206 S16/Gti. 135 koni z elastycznego silnika 2.0, masa 1050kg i całkiem całkiem wyposażenie, ceny b.przyzwoite
                S16 ma chyba nawet coś koło 160KM, tylko nie wiem czy znajdzie się coś przyzwoitego w cenie Vectry która nabył LS.


                Zamieszczone przez LightSound Zobacz posta
                Jak wypadają przy tym jednostki alfy? 1.9 125km i 115km?
                Weź pod uwagę ze JTD nie sa na pompie, tylko na CR i do tego dochodzi koło dwumasowe, wiec nie koniecznie musi być to tani w eksploatacji samochód.


                Zamieszczone przez LightSound Zobacz posta
                Hmm no Vectra waży wg dowodu 300kg więcej - jednak rzeczy wyjęte z renówki ważyły 100kg bo woziłem tam warsztat cały. Czyli jakby 200Kg różnicy a motor już większy a nie jeździ, no jeżdzi ale powyżej 4,5k a wtedy pali ok 12-15L.
                Tak czy siak, małe kaszlaki są zrywniejsze, a 300Kg to już jest spora różnica. 15l to sporo, moze coś jest nie tak? Przy normalnej jeździe w trybie mieszanym 1,8 -2,0 zawsze będzie palić 9-10l, tu nie ma co się dziwić.

                Skomentuj


                  Zamieszczone przez LightSound Zobacz posta
                  czyli z tego silnika idzie zrobić 150Km? Bo ten silnik miała ibiza, leon, polo, a3 i golf4?
                  bez problemu samym oprogramowaniem (o ile stan mechaniczny silnika pozwala na to)
                  np nasz klient ma z tego silnika zrobione ok 200km, ale juz z modyfikacjami mechanicznymi

                  Skomentuj


                    Zamieszczone przez ŁukaszN Zobacz posta
                    S16 ma chyba nawet coś koło 160KM, tylko nie wiem czy znajdzie się coś przyzwoitego w cenie Vectry która nabył LS.
                    170 koni miały wersje RC, 133-137 S16. W cenie tej vectry nie kupi się żadnego z wymienionych, taki rover 160 koni to blisko 10 koła trzeba położyć (zagazowany), a puga za 6-7 wyrwiesz.

                    Skomentuj


                      Zamieszczone przez ŁukaszN Zobacz posta
                      S16 ma chyba nawet coś koło 160KM, tylko nie wiem czy znajdzie się coś przyzwoitego w cenie Vectry która nabył LS.
                      Te pługi odpadają - większe się podobają, ale bez urazy, 206 to dla mnie brzydkie kaczątko.

                      Co do ceny - ta Vectra to była okazja, to ją wziąłem nie namyślając się długo, bo w renówce skrzynia poszła a dojeżdżać trzeba czymś - na auto w sumie jest od 6-8tys do wydania, gdzie 8 tys musiało by mieć gaz, ew do 6 benzyna żeby 2k zostało na założenie gazu.

                      Zamieszczone przez ŁukaszN Zobacz posta
                      Tak czy siak, małe kaszlaki są zrywniejsze, a 300Kg to już jest spora różnica. 15l to sporo, moze coś jest nie tak? Przy normalnej jeździe w trybie mieszanym 1,8 -2,0 zawsze będzie palić 9-10l, tu nie ma co się dziwić.
                      No właśnie zaczęło padać, to wjechałem na kanał zerknąć - wyjąłem filtr powietrza, no czarny xD oryginalny GM jeszcze... myslałem że mnie trafi, zjem obiad i jadę wymienić, założę od razu z powrotem sprawdzić czy czuć różnice - nie filtron, nie mann, nie topran - jaki?

                      Skomentuj


                        No Knechta jeszcze nie wymieniłeś

                        Skomentuj


                          Xantia V6 activa?

                          Skomentuj


                            Zamieszczone przez mbar Zobacz posta
                            No Knechta jeszcze nie wymieniłeś
                            Wymieniłem i przez 15km jazdy jest jeszcze gorzej... wracam do starego, tylko go odkurzę.

                            Skomentuj


                              Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                              Xantia V6 activa?
                              Jeździłbym :) Ostatnio była taka w Skierniewicach na sprzedaż, 3-litrowa, sprzedawał klubowicz Citroen forum.

                              Skomentuj


                                Zamieszczone przez mbar Zobacz posta
                                Jeździłbym Ostatnio była taka w Skierniewicach na sprzedaż, 3-litrowa, sprzedawał klubowicz Citroen forum.
                                Auto kosa. Tylko porsche hamuje na krotszym dystansie. Zwiecha rewelacja, silnik bardzo przyzwoity z zapasem mocy. Bardzo niedoceniane auto.

                                Skomentuj


                                  Zamieszczone przez LightSound Zobacz posta
                                  Wymieniłem i przez 15km jazdy jest jeszcze gorzej... wracam do starego, tylko go odkurzę.
                                  Czujesz różnice między fitlrami powietrza? "respect" :thumbsup:

                                  Skomentuj


                                    Zamieszczone przez Yoshi_80 Zobacz posta
                                    Czujesz różnice między fitlrami powietrza? "respect"
                                    Wiem że to jak wychwycenie różnic w brzmieniu kabli, ale co jak co - czuć to pod nogą, zwłaszcza na gazie. Tu musi być czyściutki filtr jak talala, bo od razu spalanie rośnie i auto gorzej chodzi. Zresztą bez filtra silnik pracuje głośniej i ma niższe obroty. Poza tym wymyślili po coś filtry stożkowe.

                                    Skomentuj


                                      Zrywna na pewno bedzie cytryna xara 2.0 vts.

                                      Skomentuj


                                        Znajomy co w kjsach jeździ, ma Saxo 1.6 VTS - jeździłem tym zanim było przerobione, fajne nawet, tylko ani wyglądu, ani w środku nie fajnie.
                                        Teraz ma tam 1.8 VTS i wymiata ten silnik, choć i tak jeszcze to nie to.

                                        Wiem o istnieniu wielu wynalazków które są na rynku - tylko chcę zrobić przeskok dalej od renówki, żeby wyglądało lepiej, było lepiej wyposażone i wygodne w śroku, i lepiej się zbierało, przy w miarę normalnym spalaniu - tj. ok 40zł za 100km na gazie co wypada ok 17L gazu a to nie mało. I motor nie większy niż 2.0.

                                        Skomentuj


                                          Chyba masz za duze wymagania, a za malo hajsu na dobre auto.

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X