Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    No, za kilka dni zawita 2,3l v5 170KM :) Nie stanie się nic jeśli zamontuje się sekwencję do niego? Powinno się podobno lać 98 oktanów.

    Skomentuj


      Cytryn i Gumiak ci powiedzieli, czy przeczytałeś w instrukcji? Co do sekwencji, pytaj na lpg-forum.

      Skomentuj


        Myślałem, że ktoś tu ma trochę wiedzy na temat LPG. Najbardziej chciałbym tylko wiedzieć czy osiągi nie spadną jak w przypadku kiepskiego paliwa - jak wiadomo LPG ma liczbę oktanową powyżej 100, więc to nawet lepiej.

        Skomentuj


          Nie ma kiepskiego LPG. Wszystko i tak jest z Rosji. Bardziej martw się o to, żeby nie trafić na druciarza.

          Skomentuj


            Zamieszczone przez Michal93 Zobacz posta
            http://allegro.pl/show_item.php?item=3218551246 chyba to to :P
            Tak to

            Skomentuj


              1.8 16V Turbo

              Skomentuj


                masa robi swoje

                Skomentuj


                  Zamieszczone przez ir0nhide Zobacz posta
                  1.8 16V Turbo
                  O wreszcie autko dla mnie

                  Ciekawostka:

                  Robiłem dziś koło renaulta 19 skrzynie, byłem u znajomego mechanika po smar grafitowy do półosi, i udało mu się kupić ostatnio Klasa S W220 4.0 CDI 320Km z zawieszeniem hydraulicznym bez pompy do zawieszenia za 8tys zł :o jeździ, pali, wszystko ganc, tylko do Łodzi musiał jechać... trafiła mu się perełka, jak to chodzi, ten dźwięk silnika... ehh dech w piersiach zapiera. Chciałem podkupić, to usłyszałem że sobie na ścianie powiesi a nie sprzeda :P hehe Byłem bez telefonu(miałem e51 bo w htc wildfire padła bateria) i nie porobiłem zdjęć :(

                  Skomentuj


                    Zamieszczone przez LightSound Zobacz posta
                    Robiłem dziś koło renaulta 19 skrzynie, byłem u znajomego mechanika po smar grafitowy do półosi, i udało mu się kupić ostatnio Klasa S W220 4.0 CDI 320Km z zawieszeniem hydraulicznym bez pompy do zawieszenia za 8tys zł jeździ, pali, wszystko ganc, tylko do Łodzi musiał jechać... trafiła mu się perełka, jak to chodzi, ten dźwięk silnika... ehh dech w piersiach zapiera. Chciałem podkupić, to usłyszałem że sobie na ścianie powiesi a nie sprzeda :P hehe Byłem bez telefonu(miałem e51 bo w htc wildfire padła bateria) i nie porobiłem zdjęć
                    Zacznie się sypać to od razu sprzeda.

                    Ludzie boją się V8 w dieslu, nie tylko w mercu. BMW też. Bardzo zaawansowane silniki(jak wchodził diesel V8 w bmw to był to najbardziej zaawansowany diesel na rynku w osobówkach) i niestety ale drogie w utrzymaniu. Niczym nowym są wtryski, turbiny czy same sterowniki turbog

                    Skomentuj


                      No to pewne, ew. faktycznie przywiesi ja ścianie, jak motor

                      hmm no silnik zrobił na mnie ogromne wrażenie - od kielicha od kielicha silnik, jakby 2 złożone w jeden. Raczej to po to by w niedziele sobie wyjechać i poszpanować, do codziennej jazdy ma swojego passata 97r, 2,0L w dieslu i kilka żony - jakiś dziwny silnik, bo mówił że ma 170Km, ale nie pytałem czy modyfikowany czy jak. Wracając do merca - no łezka mi się w oku zakręciła. No ale kit - stać go

                      Skomentuj


                        Zamieszczone przez cursor Zobacz posta
                        Zacznie się sypać to od razu sprzeda.
                        Z ciekawości ile mercedesów w życiu miałeś bo widzę że już kolejny raz torpedujesz każdą wzmiankę o tej marce. Tak na marginesie tylko wspomnę że ja miałem W123 obrócił mu się zegar to z racji rocznicy wymieniliśmy pierścienie, aż tyle roboty z nim było. Potem miałem 2x W124 jeden 2.0 benzyna drugi diesel, faktycznie dieselek troszke, aczkolwiek przy dieselu nie robilem nic przy benzynie zaczelo sie piepszyc jak gaz zalozylem. Rok temu sprzedalem W202 tutaj byl 2.5 diesel i powiem jedno silnik w mercu to tylko miedzy dwoma 2.0 benzyna albo 2.5 turbodiesel. Konstrukcje tych silnikow sa bardzo proste, dostep do wszystkiego jest praktycznie od razu. Do czego zmierzam pojezdzij przez tydzien mercedesem nawet z 1990 roku... Zeby miec taki sam komfort jazdy jesli chodzi o zawieszenie to musisz miec auto francuskie/japońskie (nie wiem jak włoskie bo niestety zadko kiedy mam do nich dostep) z conajmniej 2006 roku i to jakies malo wytluczone. Reasumujac teraz bede sprzedawal swojego francuzika i poceluje w pelna opcje W210 albo bitego W211

                        Skomentuj


                          Zamieszczone przez LightSound Zobacz posta
                          do codziennej jazdy ma swojego passata 97r, 2,0L w dieslu i kilka żony - jakiś dziwny silnik, bo mówił że ma 170Km, ale nie pytałem czy modyfikowany czy jak.
                          Pewnie wstawił nowy 2.0TDI 170KM, w końcu to jest mechanik, a zresztą te silniki można swobodnie przekładać w grupie VAG (jeśli modele posiadały taki silnik).

                          Skomentuj


                            Zamieszczone przez Jimy-Adi Zobacz posta
                            Do czego zmierzam pojezdzij przez tydzien mercedesem nawet z 1990 roku... Zeby miec taki sam komfort jazdy jesli chodzi o zawieszenie to musisz miec auto francuskie/japońskie (nie wiem jak włoskie bo niestety zadko kiedy mam do nich dostep) z conajmniej 2006 roku i to jakies malo wytluczone.
                            myślę że e39 spokojnie pobiłoby starego merca, aha no i jeszcze jest C5 z hydropneumatycznym zawieszeniem, wiec nie ma co tak generalizować

                            Skomentuj


                              Łukaszu nigdy nie miałem BMW dlatego nie wiem co i jak. C5 jeździłem ale nie wiem jakie miało zawieszenie powiem tylko że odbiegało daleko od mesia, a moze to po prostu moje zboczenie co do marki z celownikiem

                              Skomentuj


                                Nie najeżdżam na żadną markę(może trochę BMW bo momentami mam jej dość, a grzebię przy nich raptem 3lata).

                                Poczytaj sobie o silnikach 400CDI, o 740D. Te silniki to nie to samo co stary TDS czy 300TurboD.
                                Nowe CDI są jeszcze gorsze z racji precyzji konstrukcji. Za najtańsze w utrzymaniu silniki common-rail uchodzą te na Boschu. Najłatwiej je regenerować(obecne piezoelektryki już nie) i koszta napraw okazują się najtańsze.
                                Zamieszczone przez Jimy-Adi Zobacz posta
                                poceluje w pelna opcje W210 albo bitego W211
                                Skoro jesteś takim fanem marki to powinieneś wiedzieć, że w Mercedesie, BMW czy Audi nie da się mieć "pełnej opcji". Auto jest na to za małe i część wyposażenia wyklucza się wzajemnie

                                Skomentuj


                                  Zamieszczone przez LightSound Zobacz posta
                                  passata 97r, 2,0L w dieslu i kilka żony - jakiś dziwny silnik, bo mówił że ma 170Km, ale nie pytałem czy modyfikowany czy jak.
                                  w B5 nie bylo 2 litrowych. pewnie przelozony z B6. tam byly 2 wersje - 140 i 170km

                                  Skomentuj


                                    Witajcie, nie wiedziałem do końca w jakim temacie dać posta tak więc padło na wątek motoryzacyjny

                                    Chciałbym uzyskać od was poradę jaki zakupić 1 interfejs do diagnostyki samochodów ?
                                    Stawiam 1 kroki w dziedzinie elektroniki samochodowej i chciałbym rozszerzyć swoją wiedzę oraz pobawić się w diagnozę samochodów poprzez odczyt błędów z poduszek, ABS , układu sterownia silnika itd. Miałem okazję pracować z testerem diagnostycznym BOSCHA KTS 200 , jednak kosztuje on dosyć sporo ok 6 tyś zł. Nie mam tyle pieniędzy jak na razie żeby tak zainwestować w sprzęt oraz wiem, że nie wykorzystałbym maksymalnie możliwości tego testera.
                                    Znalazłem na internecie taki oto interfejs :

                                    http://allegro.pl/interfejs-vag-comm...264589584.html

                                    ma dużo opinii pozytywnych oraz negatywnych, używał go ktoś może kiedyś ? godny polecenia ? jeśli nie to co myślicie kupić na 1 strzał do diagnostyki ?
                                    Dodam, że zależałoby mi na początek na markach VW, Audi oraz Skoda bo z nimi najwięcej pracuję ..

                                    Skomentuj


                                      Ja mam do foki ELM 327 OBD-II - dla amatora wystarczy.
                                      marcinsywala.pl
                                      Cambridge Audio Stream Magic 6 | Power Amplifier Class D Hypex 2x Ncore NC2k | T29MF001 + MW16P-4 + 2xTIW 200 XS

                                      Skomentuj


                                        Szczerze powiedziawszy podoba mi się , tylko w takiej wersji http://allegro.pl/1-4a-2010-interfej...262561418.html

                                        Trzeba instalować do niego jakieś oprogramowanie z internetu czy w zestawie dostanę ?

                                        A co powiedzielibyście na taki zestaw ? :


                                        http://allegro.pl/interfejs-diagnost...264341075.html


                                        Wydaje się być dobrze zrobiony, + ten program VAG COM w którym miałem możliwość pracować
                                        Last edited by 40neos; 02.06.2013, 15:14.

                                        Skomentuj


                                          Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
                                          w B5 nie bylo 2 litrowych. pewnie przelozony z B6. tam byly 2 wersje - 140 i 170km
                                          byly w flu od 2003 roku, co prawda nie 170 a 136km ale byly

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X