Zamieszczone przez Pogromca mitow
Zobacz posta
SUVy to nie są wcale bardziej przestronne auta bo nie mogą być jak buduje się je na tej samej płycie co auta segmentu B. One sprawiają tylko wrażenie większych, ale samo wrażenie nie wystarcza.
Znajomy z pracy kupił na wiosnę nową Toyotke RAV4 i jakoś tej wielkości nie widać, szczególnie jak drugi kolega zaparkował obok niego Citroena Berlingo który się okazał wyższy o dobre 5cm od RAV'ki hehehe.
Tak więc w myśl waszej teorii to Berlingo zapewnia lepszą pozycję za kierownicą bo jest zwyczajnie wyższe

Problem z wysokością jest jeden .. jak wszyscy już sobie kupią SUVy to co wtedy? Zaczniemy przesiadać się do półciężarówek a później do ciężarówek żeby być wyżej? Kiedyś ten absurd musi się skończyć

O zaletach terenowych tych aut to nawet lepiej się nie wypowiadać bo 99.99% czasu te auta służą do podwożenia dzieci do szkoły i jazdy do marketu na zakupy. Większość z tych aut nie zobaczy większego terenu jak przydomowy trawnik. Szczególnie na niskoprofilowych gładkich szosowych oponach terenowość tego auta jest przeogromna. Napęd 4x4 w wielu suvch nawet nie występuje a jak jest to jest taki umowny bo sam się załaćza i odłącza kiedy chce, nie ma blokady mechanizmu różnicowego więc jak się jedno koło zacznie ślizgać to całe te 4x4 niewiele będzie dawać.
Te samochody są na pokaz. Mają sprawiać wrażenie większych, bezpieczniejszych, wytrzymalszych,terenowych .. dlatego kobiety je kupują. W gruncie rzeczy z praktycznego punktu widzenia w obszarze gdzie są wykorzystywane nie mają większego sensu. Po prostu jest na nie moda więc ludzie to kupują.
Skomentuj