Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Zamieszczone przez ir0nhide Zobacz posta
    Czym to BMW jest obciągnięte ?
    Stretch'em jakims
    Pytanie tylko czy po jakims czasie nie zaczna sie faldy robic

    Skomentuj


      http://www.edmunds.com/car-reviews/t...alkaround.html podwozie nowej C7 :)

      Skomentuj


        Ale to juz wlasna konstrukcja? Juz chyba nie wspolpracuja z lotusem?

        Skomentuj


          poruszyliscie temat tarcz mikoda - mam u siebie juz 3ci sezon w wersji GT (nacinane i nawiercane - oczywiscie wentylowane) tarcza na przodzie ma 322mm i nie mam z nimi zadnego problemu. Sila hamowania na duzy plus, jakosc wykonania bardzo dobra. zdarza mi sie jezdzic dosc szybko i ostro i w polaczeniu (220kucy) z dosc miekkimi klockami TRW ktore mimo pylenia bardzo lubie za jakosc hamowania stanowia rewelacyjny zestaw.
          przed zakupem duzo o nich czytalem i dokonalem swiadomego wyboru
          ps. mikoda robi tarcze mi dla brembo

          Skomentuj


            Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
            Ale to juz wlasna konstrukcja? Juz chyba nie wspolpracuja z lotusem?
            To juz dawna historia. Wspolpraca z Lotusem dotyczyla Corvette C4 ( lata80-90), a w szczegolnosci modelu ZR1. Lotus przeprojektowal silnik GM, dodajac mu 32 zaworowe glowice ( silnik LT5 ). To chyba byl jedyny silnik w histori Corvette, ktory mial 4 zawory na cylinder. Pozniej byly jakies wersje specjalne auta, w ktorych Lotus grzebal w hamulcach i zawieszeniu.
            Nastepne generacje, czyli C5, C6 i obecna C7 to juz dzielo amerykanskie.

            Skomentuj


              Zamieszczone przez mIKI Zobacz posta
              ps. mikoda robi tarcze mi dla brembo
              Swego czasu największy syf na rynku. Ponoć pracownicy byli wstanie poznać czy tarcza nadaje się do wyjścia z fabryki czy wraca na przetop. Lata do tyłu zwroty do fabryki wracały tirami. Aktualnie podobnie jest z wieloma innymi tarczami także.
              Nowe tarcze które kumple montują do BMW zaraz po montażu nie mieszczą się w dopuszczalnych granicach bicia

              Skomentuj


                Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                To juz dawna historia. Wspolpraca z Lotusem dotyczyla Corvette C4 ( lata80-90)
                wiedzialem ze to bylo dawno (pierwsze dobrze jezdzace amerykance) ale nie wiedzialem ze az od C4
                oj widac braki w wiedzy :/


                Zamieszczone przez mIKI Zobacz posta
                ps. mikoda robi tarcze mi dla brembo
                w koszalinie tez odlewali dla brembo :p
                ale lata temu przeniesli odlewnie, a ta upadla

                Skomentuj


                  Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
                  wiedzialem ze to bylo dawno (pierwsze dobrze jezdzace amerykance) ale nie wiedzialem ze az od C4
                  oj widac braki w wiedzy :/
                  W sumie to nalezaloby oddzielic amerykanskie auta uzytkowe i startujace w sporcie. W tamtych czasach wlasciwie nie bylo potrzeby budowy wypasionych fur sportowych dla przecietnego fatboya. Ameryka to zupelnie inny swiat, auto mialo byc mocne i fajnie wygladac, no i byc wygodne. Drogi dlugie i szerokie, kto tam myslal o zakretach.
                  Natomiast wyczynowe wersje startujace w wyscigach to juz nie przelewki, bez problemu nawiazywaly walke z reszta swiata.

                  Skomentuj


                    Zamieszczone przez cursor Zobacz posta
                    Swego czasu największy syf na rynku. Ponoć pracownicy byli wstanie poznać czy tarcza nadaje się do wyjścia z fabryki czy wraca na przetop. Lata do tyłu zwroty do fabryki wracały tirami. Aktualnie podobnie jest z wieloma innymi tarczami także.
                    Nowe tarcze które kumple montują do BMW zaraz po montażu nie mieszczą się w dopuszczalnych granicach bicia
                    W takim razie, która marka jest godna polecenia ? Moja Astra 4 ma 30 tkm przebiegu i już drugie tarcze dostały bicia (po przebiegu ok 12-18 tkm). Pierwsze wymienili na gwarancji, te też będę reklamował ale kiedyś gwarancja się skończy i pewnie będę musiał sam zainwestować w coś porządnego.

                    ---------- Post dodany o 09:25 ---------- Poprzedni post o 09:23 ----------

                    Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                    W sumie to nalezaloby oddzielic amerykanskie auta uzytkowe i startujace w sporcie. W tamtych czasach wlasciwie nie bylo potrzeby budowy wypasionych fur sportowych dla przecietnego fatboya. Ameryka to zupelnie inny swiat, auto mialo byc mocne i fajnie wygladac, no i byc wygodne. Drogi dlugie i szerokie, kto tam myslal o zakretach.
                    Natomiast wyczynowe wersje startujace w wyscigach to juz nie przelewki, bez problemu nawiazywaly walke z reszta swiata.
                    Widzę że również w C7 są wierni resorowi poprzecznemu, ciekawe rozwiązanie, chyba nikt inny tego nie stosuje. Przedni zawias "prawie" jak w maluchu :-)

                    Skomentuj


                      Zamieszczone przez dzabij Zobacz posta
                      W takim razie, która marka jest godna polecenia ? Moja Astra 4 ma 30 tkm przebiegu i już drugie tarcze dostały bicia (po przebiegu ok 12-18 tkm). Pierwsze wymienili na gwarancji, te też będę reklamował ale kiedyś gwarancja się skończy i pewnie będę musiał sam zainwestować w coś porządnego.
                      ATE - już co prawda 2 komplety montowane na tył (na tł są mniejsze tarcze) - każdy do innego i nie ma problemów. Niedługo będzie wymiana tarcz na przodzie i znów będzie ATE.

                      Skomentuj


                        Zamieszczone przez dzabij Zobacz posta
                        30 tkm
                        Zamieszczone przez dzabij Zobacz posta
                        po przebiegu ok 12-18 tkm
                        co to za jednostka?

                        Skomentuj


                          Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
                          co to za jednostka?
                          tkm - tysiące kilometrów.

                          Skomentuj


                            Zamieszczone przez dzabij Zobacz posta
                            Moja Astra 4 ma 30 tkm przebiegu i już drugie tarcze dostały bicia (po przebiegu ok 12-18 tkm)
                            Na początek to powinni przy reklamacji wykonać pomiar bicia piasty. W nowszych samochodach piasta jest często aluminiowa, dla zmniejszenia wagi. Problem w tym, że przy zmianie kół często piasta jest przeciągnięta, przez dokręcanie śrub za dużą siłą pneumatem.
                            Przy montażu nowych tarcz także powinni zmierzyć bicie tarczy. Już kilka razy mieliśmy tak w firmie, że tarcze od razu wracały, bo bicie nie mieściło się w normie.


                            Kolejna ważna sprawa to tarcze zakładamy na oczyszczoną piastę i na sucho, bez jakiegokolwiek smaru. Smar potrafi doprowadzić do bicia tarcz.
                            Po montażu ważne jest dobre dotarcie hamulców i wcale nie trzeba robić kilkuset kilometrów. Rozpędzamy się do 80-100km/h i opieramy nogę na hamulcu delikatnie hamując do 20-30km/h. Powtarzamy to kilka razy.
                            Przy tarczach np. ATE od razu widać czy wystarczy czy nie, bo są pokryte cienką warstwą farby, która ściera się i odsłania tarcze.


                            W nowszych autach należy też zwrócić uwagę na klocki hamulcowe, które często są kierunkowe

                            Skomentuj


                              U mnie tarcze przejechały ok 12 Tkm bez żadnego problemu i dość nagle pojawiło się bicie, co by sugerowało raczej jakieś odkształcenie termiczne. Poważnej kałuży na rozgrzanych tarczach raczej nie zaliczyłem, myślę że poprostu są z jakiegoś dupnego materiału który w pod wpływem ciepła (którego tam akurat nie brakuje) się deformuje. Tarcze oryginalne GM (co oczywiście wcale nie oznacza że dobre).

                              Skomentuj


                                Zamieszczone przez dzabij Zobacz posta
                                Przedni zawias "prawie" jak w maluchu :-)
                                No, prawie :P w maluchu byl tylko jeden zawias.

                                Skomentuj


                                  A ktoś z Was jeździ toyotą? Ten program na zniżkowe paliwo, który tak teraz reklamują, to działa jak trzeba?

                                  Skomentuj


                                    Nie ukrywam że jestem fanem Porsche, ale jest jeszcze jedna marka, która wywołuje szybsze bicie serca :)

                                    Maserati 3500GT Vignale Spyder, zbudowano ich 242, cena za sztukę we wzorowym stanie sięga ćwierć miliona euro. Może kiedyś :)
                                    Jakby komuś było mało to podsyłam link do galerii, wystarczy kliknąć miniaturę po prawej i wyświetli się większe zdjęcie u góry strony http://www.kidston.com/kidston-cars/...ignale-Spyder#
                                    Arcam CD17 + Denon TU580RD + I-amp + W18E001 + T25CF002
                                    Grado SR125i

                                    Skomentuj


                                      Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
                                      kupil stilo 1,6
                                      nie wiem jakie bo tym razem nie chcialo mi sie z nim jechac
                                      ale te stilo maja paskudne wnetrza :???: takie tandetne jakby to byla kanapa z marketu a nie samochod :/
                                      Stilo sa ok. Duzo tego się ostatnio pojawiło bo mu lata płyną i staje się atrakcyjny cenowo wiec z reichu ciągną je polscy złomiarze. To miał być pierwszy model Fiata na całkowitym "full-wypasie". W przeciwieństwie do tradycji koncernu auto miało nie mieć wersji ubogiej (czyli nie "goła blacha" jak to było zwykle u Fiata)

                                      Skomentuj


                                        jeszcze nie jezdzilem wiec nie powiem nic o stilo

                                        jezeli "brak ubogiej wersji" u nich oznacza elektryke z przodu, reczna klime i wspomaganie kierownicy to ja podziekuje za takie bajery :/
                                        oj sorki - ma jeszcze duze wygodne fabryczne radio i przesuwana tylna kanape

                                        samochod faktycznie kupil ladniejszy niz poprzedni jaki ogladalismy. czarny, czarne wnetrze, bez szyberdachu. tylko drobiazgi zuzyte

                                        Skomentuj


                                          Spoko oko, mi od jakiegoś czasu poducha mruga błędem, i zastnawiam się skąd skitrać kasę na matę pod siedzenie, bo symulator maty nie bardzio chce działć tak jak powinien. Pozatym mam najdziwniej spalające bene auto, czy butuje czy też nie w mieście spala koło 10l/100. Denerwuje mnie to strasznie ale skończyły mi się pomysly co może być przyczyną.

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X