Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Rowery i akcesoria

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    http://allegro.pl/opona-schwalbe-sma...556884449.html

    Skomentuj


      j/w, fajna oponka, dobra w teren- tu akurat na zime ok, a na asfalcie znikome opory

      Skomentuj


        Ja bym przerobił swojego tylnego Nokiana na śnieg, ale nie można go już dostać, więc nie będę niszczył (ta opona jest fenomenalna, mam już ją od 2008r na tyle i jeszcze ma bierznik :) ).

        Skomentuj


          przyznam ze raczej uwagi na taka opone bym nie zwrocil...

          Skomentuj


            Na śnieg ? idealnie się sprawdzają miniony dh od maxxisa ale nie wiem czy taki kapeć zmieści Ci się w ramie :)

            Skomentuj


              nie na snieg w gory, tylko na snieg po miescie

              niepotrzebnie zalozylem temat na forum rowerowym. teraz juz zglupialem :/

              ---------- Post dodany 29.09.2013 o 00:04 ---------- Poprzedni post 28.09.2013 o 23:59 ----------

              Zamieszczone przez dragon Zobacz posta
              ale nie wiem czy taki kapeć zmieści Ci się w ramie
              miesci. 8cm luzu w ramie

              Skomentuj


                Ja jak jeszcze miałem kellysa quartza to na tyle miałem schwalbe nobby nic 26x2,25 + przód schwalbe racing ralpf 26x2,25. Na śniegu ani jednej wywrotki
                http://www.gavron04.diyaudio.pl

                Skomentuj


                  mozeci mi wyjasnic dlaczego kombinujecie z roznymi oponami na przod i na tyl?
                  wg mnie powinny byc takie same...
                  rozumiem ewentualne roznice w szerokosci, bo przeciez tyl napedzany

                  Skomentuj


                    Hm, jak zmieniałem opony to parę tematów przeczytałem, że warto ustawić albo przód racing ralph, tyl nobby nic, albo na odwrót. Opona, jak opona. Ani razu nie poszła (po 1,5roku). Różnią się jedynie układem kostek.

                    Aktualnie mam kolarkę kellysa arc 1.9 na maxxis cormet 700x23c one70 , kupiony w połowie lipca, przejechałem nim 1500km (od 2-3tyg nie jeżdżę już tyle co zawsze (trasy 30-50-60-70km) za zimno ). Raz musiałem wymienić dętkę. Tak to na ramie mam pompkę, w bluzce ("specjalna" na rower - z kieszonkami z tyłu) nowa dętka "w razie W"

                    (Jeśli ktoś korzysta z endomondo to nick > 'm gavron04' )
                    http://www.gavron04.diyaudio.pl

                    Skomentuj


                      Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
                      mozeci mi wyjasnic dlaczego kombinujecie z roznymi oponami na przod i na tyl?
                      wg mnie powinny byc takie same...
                      rozumiem ewentualne roznice w szerokosci, bo przeciez tyl napedzany
                      Wszystko zależy od tego na jakim jeździsz i jak jeździsz na rowerze.
                      Do normalnego roweru typu "góral" nie trzeba kombinować z różnymi oponami, ale np. w DH już tak.
                      Sam się o tym przekonałem jak zacząłem zmieniać opony, teraz mam Tiogę DH na przedzie:



                      ...i Nokiana na tyle:



                      Jak zamienisz je miejscami to ani nie pojeździsz poprawnie (sterowność, przyczepność), ani za długo (Tioga na tyle się wyciera bardzo szybko).
                      Nokian na przód się nie nadaje (choć widziałem gości którzy tak mieli), ponieważ boczny bieżnik przeszkadza przy skrętach, jak również guma w Nokianie jest twarda. Następna sprawa to taka że jest ciężki.
                      Tioga zaś jest lekka, ma bardzo miękką gumę, ma bardzo dobry bieżnik na całej powierzchni, jak również klocki boczne są ścięte pod kątem co pomaga w przyczepności w zakrętach.

                      Może na zdjęciach różnicy nie widać, ale wystarczy żebyś się przejechał i od razu stwierdzisz że jest różnica.

                      Moi znajomi z którymi jeżdżę mieli różne opony, żadne nie były wytrzymałe tak jak moje, i na żadnych się lepiej nie jeździło :)
                      Trzeba na różnych oponach pojeździć aby trafić na najbardziej odpowiednie dla nas i dla naszej jazdy.

                      Skomentuj


                        akurat do DH to jeszcze rozumiem. ale do XC?
                        dobrze ze nie mam kasy bo juz zglupialem co mam kupic

                        a co mozecie powiedziec o systemie bezdetkowym?

                        Skomentuj


                          Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
                          akurat do DH to jeszcze rozumiem. ale do XC?
                          Zależy co masz na myśli.
                          Jeśli rower wyglądający na XC nie biorący udziału w zawodach, czyli jazda po normalnych drogach i czasem wypad do lasu, to specjalnie oponami nie musisz się martwić.
                          A jeśli ktoś tym samym rowerem chce startować w zawodach, jeździć po trasach na prawdę wymagających, no to opony tutaj są ważne.

                          Ty raczej nie jeździsz hardkorowo po lesie ani nie startujesz w zawodach, więc i różnicy nie odczujesz.
                          No chyba że jeździsz a ja nic o tym nie wiem :)
                          Ja akurat się nie interesuje oponami mniejszymi nić 2.5, więc nie pomogę.

                          Skomentuj


                            Zamieszczone przez marian Zobacz posta
                            No chyba że jeździsz a ja nic o tym nie wiem
                            chcialem, ale po wypadku juz nie moge

                            ---------- Post dodany o 13:39 ---------- Poprzedni post o 13:11 ----------

                            a zna ktos Geax Saguaro 29x2.2?
                            polecaja na forum rowerowym, a jest tez tam w ogloszeniach za chyba rozsadne pieniadze

                            Skomentuj


                              też słyszałem dobre opinie. Możesz jeszcze popatrzeć na Kendę SBE i Maxxisa Crossmarka

                              Skomentuj


                                A to jakie Ty masz koła? 26" czy 29"?

                                Skomentuj


                                  jednak pozostane przy smart samach lub saguaro
                                  zobacze jeszcze czy bede bral 2szt czy tylko na tyl

                                  ---------- Post dodany o 16:07 ---------- Poprzedni post o 16:06 ----------

                                  Zamieszczone przez marian Zobacz posta
                                  A to jakie Ty masz koła? 26" czy 29"?
                                  kto? ja?

                                  Skomentuj


                                    Tak, Ty :)

                                    Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
                                    a zna ktos Geax Saguaro 29x2.2?

                                    Skomentuj


                                      mozecie polecic jakies 29x2,1 do 100zl?

                                      fabrycznie siedza u mnie RITCHEY Comp Shield 29" x 2,10" ktore sa bardzo miekkie i raczej nie kupie takich samych
                                      przeciez od samego poczatku wiedziales ze mam 29era :p
                                      mniejsze to zabawki przy moim wzroscie

                                      Skomentuj


                                        Zapomniałem

                                        Skomentuj


                                          Paweł podał w pierwszym pytaniu o opony że ma 29. do tego rozmiaru nie ma wielkiego wyboru. pomyśl jeszcze o oponach continental, np RACE KING. jesli chodzi o różnicowanie opon przód/tył to ma to kapitalne znaczenie bo przód ma być odporny na uslizgi boczne czyli dobrze kierować a tył napędzać. Dobrym tego przykładem tego jest stary poczciwy PANARACER DART I SMOKE. Opony dobre na cięższe warunki terenowe.

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X