Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    no to kupuj benzyne bez turbo :) będzie praktycznie bezawaryjna, turbo się nie zapiecze. albo coś z turbo, tylko że wtedy musisz dbać o turbinę. części eksploatacyjne są tańsze, benzyna też jest teraz tańsza.

    Skomentuj


      Zamieszczone przez Tom_ek Zobacz posta
      Witam
      Auto będzie jeździło raczej krótkie odcinki dziennie około 25 km, w weekendy więcej , od czasu do czasu jakiś wyjazd np w góry. Ogólnie ciężka sprawa żeby coś znaleźć, a szukam już około 2-3 miesięcy, ważne żeby się nie śpieszyć :) Dziękuje wszystkim za podpowiedzi:
      Chciałem coś znaleźć z modeli takich jak:
      Seat Leon, Ibiza, Golf 4, Audi a3, Mazda 323F, Passat b5 sedan.
      Lexus IS200 i tyle w temacie.

      Skomentuj


        Olej diesla, olej wielowahacz

        Może jakiegoś zadbanego sedana, e36 328i (193km) ? albo e46 320i (150km)

        Skomentuj


          Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
          Lexus IS200 i tyle w temacie.
          Jestem za :) Tyle że ja toleruje tylko lpg.

          Skomentuj


            Tez miałem 406 przez jakiś czas.

            Polecam.

            Oklepane szmelcwageny będzie trudno coś ciekawego.

            A i z takimi przebiegami dyszla nie polecam.

            Skomentuj


              Nie glupi pomysl z tym lexusem. Tylko malo ich u nas :/
              No i raczej przestrzenia nie grzeszy :/
              Jak to sie zwalo pod marka toyoty?
              A3 bym odpuscil za takie pieniadze - od gowniarzy tylko beda

              Skomentuj


                Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
                Jak to sie zwalo pod marka toyoty?
                Z tego co kojarzę to płyta podłogowa avensisa, ale odpowiednikiem bym tego nie nazwał :) Apropo przestrzeni-kolega mający 196cm nie narzekał-póki nie sprzedał bo zachciało mu się Vectry C w "dizelku". Do dzisiaj pluje sobie w brodę bo wpakował w nią fortunę a leksusik latał bezawaryjnie :)

                Skomentuj


                  Za Lexem przemawia przede wszystkim stan tych samochodow w porównaniu do reszty złomu na naszych drogach. Zazwyczaj to sa auta kupowane za granica, od osob dość bogatych. To auto w salonie było bardzo drogie. Jakosc materiałów jest bardzo wysoka. Mechanicznie auto jest doskonale i wlasciwie nie ma co się tam psuc. Ceny części sa w normie. Wyglada kwestia gustu, ale jak dla mnie fanatyka aut amerykańskich, IS200 jest bardzo ladny.
                  Często można spotkać te auta z prawdziwym przebiegiem, który jest naprawdę nieduzy ( sporo poniżej 200 tys ). Jeśli ktoś lubi LPG, to silnik tez dobrze znosi gaz.

                  Generalnie trzeba się przejechać, żeby docenic wyjatkowosc tego auta. Zostalo zaprojektowane jako konkurent dla serii 3 BMW i dzielnie walczy z konkurencja. Uzywane sa tanie, mało popularne ( i bardzo dobrze! ), auto swietne dla młodego człowieka. Z minusow trzeba napisac, ze silnik mimo zaawansowanych technologii ma apetyt na paliwo, ale która 6 cylindrowka nie lubi wypic? Rzedowa szosteczka pracuje jak gładko i zwawo. Naprawde warto zainteresować się tym wyjątkowym samochodem.

                  Skomentuj


                    Przy takich przebiegach to diesel jest bez sensu, bo sie nawet nie zagrzeje. Najlepej szukaj czegoś z sekwencją LPG.

                    Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2

                    Skomentuj


                      Kumpel ma Lexa i sobie chwali plusy silnik R6 i napęd na tył

                      Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2

                      Skomentuj


                        A ja nie polecę oklepanego Vieswagena z silnikiem od ursusa 360, no bo ile mozna? Ani to dobre ani to ładne... Zaraz pewnie pare osob sie obrazi, ale niestety tak prawda.

                        Tak jak pisał Yoshi zastanów sie nad benzyna + ewentualne LPG. Juz sporo osob potwierdziło, że PB+LPG jest mnie awaryjne od Diesla, duuuuużo tańsze w naprawach niz Diesel, koszt przejechania 100km na ropie i lpg, taki sam lub nieraz niższy. jesli nie robisz >30kkm rocznie, to daj se siana z dieslem.

                        Co do samochodu, nie napisałeś w jaki segment celujesz wiec bedzie duży rozrzut:
                        - Volvo S60 lub S40 dobre silniki zarówno na PB i ON
                        - Peugeot 307, Citroen C4 w tej cenie wyrwiesz dosc młody rocznik i dobrze wyposażony, z silników polecam Ci 2,0 136KM PB, pod gaz bardzo dobry silnik. Ewentualnie HDI 1,6 lub 2,0, ale w młodszych modelach musisz sie liczyc z czymś takim jak FAP.
                        - Alfa Romeo 156 lub 147. 1,9JTD to obecnie najlepsze diesle na rynku, wiec można śmiało brać, jak znajdzie sie jakiś zadbany egzemplarz. W tej cenie mozna trafic fajne 147 w benzynie i rocznikiem oscylującym około 2006r. Jak trafi sie jakiś z małym przebiegiem to nie ma co sie bać TSa

                        Skomentuj


                          Akurat silnik i naped dla mlodego kierowcy to niekoniecznie zaleta.

                          Przypomnilo mi sie - altezza. Chyba ich nie bylo u nas :p

                          Skomentuj


                            Mój sąsiad mechanik zawsze mowi, ze gdyby nie szmelcwageny, to by roboty nie miał :P

                            Skomentuj


                              Juz sporo osob potwierdziło, że PB+LPG jest mnie awaryjne od Diesla, duuuuużo tańsze w naprawach niz Diesel
                              Dokładnie tak. Mam tego świetny przykład na dzień dzisiejszy bo mój stoi 3 dzień (licząc robocze) u mechanika i jeszcze go nie zrobili, padł wtrysk sterujący i chłopy se nie radzą (głównie ze znalezieniem sprawnego zamiennika). Bezawaryjne diesle skończyły sie 20 lat temu, gdy nie wstawiano do nich żadnej elektroniki a jedyną rzeczą która mogła zawieść była turbosprężarka która i tak wytrzymywała ogromny przebieg, nie to co teraz. U mnie zepsuło się to co "dołożono" to niezniszczalnego 1.9TD. Strach pomyśleć co się musi dziać w tych jeszcze nowszych dieslach.

                              Z tym "Luxusem" to niegłupi pomysł ale bałbym sie z nim jechać do warsztatu jak coś padnie bo ceny części też mogą być "luxusowe". Natomiast bardzo tanim autem w naprawach, przynajmniej z własnego doświadczenia i w opinii innych użytkowników jest Opel. Może astre 2 lub vectre?

                              Skomentuj


                                przynajmniej z własnego doświadczenia i w opinii innych użytkowników jest Opel. Może astre 2 lub vectre?
                                Astra II 1,4 16V 90KM rozrząd na łańcuszku, hydrauliczna regulacja luzu zaworowego i spalanie 7l LPG :) Tyle ze to taki tani dupowóz bez szału. 1,6 mocniejszy no ale rozrząd już na pasku i nie ma hydraulicznej regulacji luzu zaworowego. To tak z własnego doświadczenia

                                A moze Dacia Sandero? W utrzymaniu na pewno będzie tanie, do tego młoda rocznikowo. Kolejny typowy dupowóz

                                Skomentuj


                                  Zależy na czym właścicielowi zależy. Czy auto będzie chciał modzić. Czy będzie je kochał czy to tylko w stylu "to auto jest dla mnie a nie ja dla auta"

                                  Skomentuj


                                    No to teraz daliście mi dużo do myślenia :)

                                    Obecnie mam Astre lpg i już nie chce ani Astry ani lpg, także zostaje diesel lub PB.
                                    Co do segmentu samochodów to kompaktowe ale jest tyle tego, że już teraz mam mętlik w głowie. Byłem nastawiony na niemieckie samochody, teraz już sam nie wiem. Dziękuje za sugestie.

                                    Skomentuj


                                      Czy to Astra I i LPG 2 generacji tzw. na śrubkę ? - może dla tego jesteś zrażony do LPG. Dziś dobrze dobrana/zamontowana sekwencja nie wdaje się we znaki. A jak zajeżdżasz na stację to wybierasz dystrybutor z 2.85 zł per litr a nie ten 5.65 zł per liter

                                      Skomentuj


                                        Tak Astra F :) ma już swoje lata więc nie ma się co dziwić. To ją trzyma, że -15 albo lepiej, albo stoi kilka dni wsiadam i pali na dotyk :)
                                        Sunny myślę, że masz rację ze jestem zrażony do LPG, choć nigdy nie miałem do czynienia z gazem sekwencyjnym tylko na jednopunktowym wtrysku. Na pewno jest kolosalna różnica między tymi dwoma generacjami.

                                        Skomentuj


                                          Czyli trzeba isc 2 klasy wyzej. Zobacz ceny IS'ow

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X