Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Zamieszczone przez Penetrator Zobacz posta
    Tak, zupełnie jak ty.
    Strasznie długo myślałeś na tą odpowiedzią. W sumie nie dziwię się, wolnomyślnie to Twoja pierwsza dziedzina. Trochę się tu marnujesz, może poszukaj sobie forum o wyciskaniu syfów i maseczkach na nie. Albo coś o royal wank, tam znajdziesz więcej kolegów Tu Twoja kariera się kończy.

    Skomentuj


      panowie, jeszcze jeden post na ten temat i kazdy dostanie punkty!

      Skomentuj


        Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
        Przyznaje sie, z miesiac temu
        Ja 3 tygodnie temu, na sliki

        Ale już planuję zakupić nowe.
        Wpadły mi w oko NOKIAN-y iLine.
        Miał ktoś? dobre są?

        Skomentuj


          Zamieszczone przez wrotekpoz Zobacz posta
          Co byście polecili z aut kompaktowych (raczej HB) benzyna ( z opcją gaz) lub mało awaryjny diesel. Rocznik ok 2007. Myślałem o Rio/Ceed, nie wiem tylko w jakich pieniądzach idzie to sensownie dostać, bo budżet będzie napięty - pewnie koło 20k
          Osobiście szukał bym młodszego po lekkiej przygodzie. Na rynku większość i tak była mniej lub bardziej blacharsko uszkodzona więc przynajmniej wiedział bym co kupuję. Ja jestem "oplowy" więc szukał bym astry J z silnikiem 1,4 turbo lub 1,7 CDTI lub Meriva II z tymi samymi silnikami. Mieszkasz z tego co widzę w samochodowym zagłębiu więc możesz pooglądać bez dużych inwestycji w podróże.

          https://www.otomoto.pl/oferta/opel-a...tml#8a88e2be5b
          https://www.otomoto.pl/oferta/opel-a...tml#88eccbca33

          tutaj ciut droższa ale nieuszkodzona

          https://www.otomoto.pl/oferta/opel-a...tml#88eccbca33

          Skomentuj


            Astra od handlarza z turbobenzyną... Świetny pomysł. I to jeszcze mówiąc o zagłębiu najbardziej kombinujących handlarzy. O wiele lepiej poszukać małego japońca, np Aurisa, albo faktyczne cee'da - tylko byś musiał poszukać jak z blachą, znajomy jeździ takim zgazowanym i nie narzeka, choć gdzieś coś słyszałem nt kiepskiej jakości blach.

            Skomentuj


              Tak pozytywnie piszecie od wielosezonowych, może się*wreszcie przekonam.
              Zwłaszcza że cały czas jeżdżę na chyba 7 letnich zimówkach (zima/lato) i co do parametrów to chyba jedyne które są ok to: są okrągłe i powietrze nie ucieka ^^

              Skomentuj


                Znajomy jezdzi kijanka ceed z gazem i raczej trudno napisac, ze jest to wzor niezawodnosci silnika. Moze bez gazu to lepsze auto.

                Skomentuj


                  Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                  Znajomy jezdzi kijanka ceed z gazem i raczej trudno napisac, ze jest to wzor niezawodnosci silnika. Moze bez gazu to lepsze auto.
                  Może też kwestia instalacji LPG i jej strojenia? Jakie ma nieprzyjemności z tym gazem?

                  Skomentuj


                    Kwestia też ile auto przejechało na gazie i czy warto w ogóle kupować auto z gazem i dziesięcioletnim przebiegiem.

                    Skomentuj


                      Zamieszczone przez Adzik94 Zobacz posta
                      Może też kwestia instalacji LPG i jej strojenia? Jakie ma nieprzyjemności z tym gazem?
                      Cos z glowica, zaworami. Czy to wina gazu? Trudno powiedziec. Auto jest zadbane i nie ma duzego przebiegu.

                      Skomentuj


                        Ja osobiście bym nie kupował z gazem, chyba że wiadomo jak auto było traktowane.
                        Gaz to sobie można "samemu" założyć i dbać, wtedy to ma sens.

                        Też teraz jestem w zamiarze kupowania auta żonie (robi prawo jazdy), z tym że chcę na początek kupić coś do max 4-6kzł.
                        Niech się nauczy, nie szkoda będzie oklepać itp, dopiero jak będę widział że jej to idzie to wtedy coś droższego.
                        A rozglądam się już na spokojnie, póki jest czas.

                        Skomentuj


                          Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                          Cos z glowica, zaworami. Czy to wina gazu? Trudno powiedziec. Auto jest zadbane i nie ma duzego przebiegu.
                          Nieuregulowany luz zaworowy i wypalone gniazda zaworowe. Czesto w silnikach Hondy się zdarza.

                          Skomentuj


                            Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
                            przyznac sie - kto juz zmienil opony na letnie?
                            W ogóle nie zakładałem zimowych w tym roku :)

                            Skomentuj


                              Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
                              przyznac sie - kto juz zmienil opony na letnie?
                              Zmienilem z 2 tyg temu jak byly te cieple dni, a dzis niestety musialem o 5 rano ejchac do pracy autobusem ;p
                              Sansui AU-α 907MR, Sony CDP-557ESD, T+A Criterion TCI 3R

                              youtube.com/user/Mr1Raziel

                              Skomentuj


                                No widzicie teraz mamy mazdę z instalacją gazową , gaz zakładany po zakupie auta i nic się nie dzieje. Także z tymi silnikami to faktycznie tak jest - jak kiepska installacja i niesprawdzane luzy zaworowe, albo miękki blok (np toyota) to niestety w gaz inwestować nie można. Ceeda miałem firmowego i nawet to 1.4 dawało radę. Miło wpominam to auto. Z blachą niestety muszę ostro weryfikować czy dane auto ma tendencje do gnicia bo właśnie dlatego pozbywamy się mazdy - niestety najlepsze dni ma już za soba, pojeździ jeszcze z 2-3lata może u kogoś :) Także jak by ktoś szukał auta to poobijania zapraszam w sierpniu = pewnie będę wystawiał :)
                                Opel jest jedną z opcji , ale na razie nie szukam konkretnego egzemlarza tylko raczej "marki" i Waszych doświadczeń

                                Skomentuj


                                  W ostatnim Autoswiat byla lista polecanych i nie polecanych silnikow roznych marek. Warto zerknac, bo wydaje mi sie, ze jest w niej duzo "prawdy".

                                  Skomentuj


                                    Prawdy, albo "prawdy"... Takie listy nie są miarodajne, bo nawet najbardziej ******odporny silnik można szybko zajechać, a te najdelikatniejsze mogą długo jeździć - tak samo jest z zakładaniem LPG. Tyle że odsetek porządnych i rzetelnych gazowników jest bardzo niewielki, reszta to tak naprawdę monterzy instalacji - nie wiedzą jak działa, wiedzą jak podpiąć i kliknąć "adaptacja" w programie. A czy się silnik od tego zajedzie czy nie, to już nie ich problem.

                                    Skomentuj


                                      Nigdy nie sa calkiem miarodajne, ale kazdy kto glebiej interesuje sie motoryzacja, zna takie motory, ktore sa ogolnie lepsza konstrukcja od pozostalych i na tym glownie polegaja takie listy. Poza tym sa tez jednostki wyjatkowo wadliwe, choc jak ktos ma szczescie to bedzie chwalic i jezdzic :)

                                      Skomentuj


                                        Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
                                        Cos z glowica, zaworami. Czy to wina gazu? Trudno powiedziec.
                                        moze byc. pierwszy udokumentowany negatywny wplyw gazu na silnik to laguna 1 1,8
                                        tam wlasnie zawory sie zacieraly

                                        ale wydaje mi sie ze nowe silniki powinny byc na to juz odporne :/

                                        - - - - - aktualizacja - - - - -

                                        rano w tv pokazuja zasypana sniegiem warszawe. mysle sobie ze przetestuje opony na sniegu...
                                        po 14 wyjezdzam z koszalina i nigdzie nie widzialem ani sladu sniegu :(
                                        tak wiec chyba ktos sobie jaja zrobil :p

                                        Skomentuj


                                          Problem z zaworami przy LPG jest taki, że gaz sam w sobie ma wyższą temperaturę spalania. Aby załagodzić jego skutki, należy lekko podlać paliwem(wzbogacić mieszankę). Ale że "gazownicy" używają adaptacji w sterowniku LPG, zamiast sondy szerokopasmowej, to rozrząd dostaje po tyłku. Niestety, porządnych gazowników jest straszny niedobór - poza tym ciężko o klientów, bo przy strojeniu siłą rzeczy cena musi być wyższa - dlatego partacze i tak zbijają kokosy, nie interesując się długofalowymi efektami złej "konfiguracji" instalacji... Niestety, takie podejście jest w naszym kraju. A z ciekawostek, zagazować można skutecznie nawet ponad 300 KM Subaru Impreza STi i będzie to bezawaryjnie jeździć. Koszt instalacji ok 10 tysięcy zł.

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X