Nie zapominajcie że sekwencja nie przyłączy się od razu nas gaz ale też te 30 stopni dobrze mieć na blacie ci by oszczędzić wtryskiwacze.
Jestem użytkownikiem na co dzień lpg/pb oraz diesla.
Zima do tego odcinki po kilka km 113 konny diesel pali 13 -14 litrów, w trasie ok7-8 ale jest to stara 12 zaworowa rzędowa 6 mercedesa. Więc poza wymiana oleju (leje dobre pol syntetyki) nic przy aucie nie ma do roboty.
W tych samych warunkach również 6 rzędowa benzyna ale już 220konna ptaki ok 20l beny:) a na gaz to w ogólne nie przezucalem chyba że w trasie. Latem spalanie w trasie ok 14 litrów w mieście 18 gazu.
Na chwile obecna kupiłbym mocnego diesla, bo w długich trasach wkurza mnie tankowanie co 300 czy 400km. nie zapominajcie że o lpg potrzeba mocno dbać. Dobra instalacja na 6 garów to ok 4 tysiące, do tego elektryka tip top i się uzbiera. Pomijam już fakt że trzeba nauczyć się i zrobić wszystko samemu bo od gazu to są prawie same patalachy. U mnie w aucie został tylko zbiornik z oryginalnej instalacji i zjadłem na tym zęby
A tak naprawdę to bez różnicy przy tych przebiegach czy to będzie diesel czy benzyna i zdecydowanie blacha jest najważniejsza
Wysyłane z mojego XT910 za pomocą Tapatalk 2
Jestem użytkownikiem na co dzień lpg/pb oraz diesla.
Zima do tego odcinki po kilka km 113 konny diesel pali 13 -14 litrów, w trasie ok7-8 ale jest to stara 12 zaworowa rzędowa 6 mercedesa. Więc poza wymiana oleju (leje dobre pol syntetyki) nic przy aucie nie ma do roboty.
W tych samych warunkach również 6 rzędowa benzyna ale już 220konna ptaki ok 20l beny:) a na gaz to w ogólne nie przezucalem chyba że w trasie. Latem spalanie w trasie ok 14 litrów w mieście 18 gazu.
Na chwile obecna kupiłbym mocnego diesla, bo w długich trasach wkurza mnie tankowanie co 300 czy 400km. nie zapominajcie że o lpg potrzeba mocno dbać. Dobra instalacja na 6 garów to ok 4 tysiące, do tego elektryka tip top i się uzbiera. Pomijam już fakt że trzeba nauczyć się i zrobić wszystko samemu bo od gazu to są prawie same patalachy. U mnie w aucie został tylko zbiornik z oryginalnej instalacji i zjadłem na tym zęby

A tak naprawdę to bez różnicy przy tych przebiegach czy to będzie diesel czy benzyna i zdecydowanie blacha jest najważniejsza

Wysyłane z mojego XT910 za pomocą Tapatalk 2
Skomentuj